Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

Får vi ikke Resi-demonen før uti september på PS3? Uffda, kjipe greier. Tenkte å kjøpe DD pga demoen, men får heller spare pengene. DD-demoen fristet ikke til gjentagelse, for å si det mildt.

 

Pro Skater HD høres litt interessant ut, men det er vel strengt tatt ikke et 'nytt' spill? Det er jo bare en blanding av Pro Skater 1 og 2 med bedre grafikk. Men det verste er at

 

"The game returns to the earlier style of gameplay from the first two games. As such, additions made to the gameplay mechanics since Tony Hawk's Pro Skater 3 onwards, such as reverts, are not included." (ifølge professor Wikipedia.)

 

Et steg frem og tre tilbake, tydeligvis. Jeg vil mye heller hatt et Pro Skater 5, i stil med Pro Skater 4. Takler ikke det tidspresset i de gamle spillene. Jeg foretrekker helt klart å surre rundt på egenhånd og gjøre hva jeg vil.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi forstå denne statusen som at det kun er tre releasetitler for Wii U?

 

(https://www.facebook.com/WiiU/posts/345083798892833)

 

Guess what the initial game releases will be for Nintendo’s new home console, Wii U? Soon we’ll scratch off to reveal the names! ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒.

Lenke til kommentar

Klart, men hvorfor ikke ta med tekniske ting de har pakket inn senere som revert og alt det der? Allerede nå føler jeg at jeg blir å savne sånt. Uten alt de har lagt inn siden THPS3 vil det nok føles som å ha sterke begrensninger på gameplayet.

 

Hmm. Jeg fant noen uttalelser fra utvikleren angående reverts og andre tillegg til serien. Grunnen til at dette spillet ikke støtter dem er fordi de har valgt ut baner fra de to første spillene, og disse banene ble ikke designet med reverts i tankene. De har planer om å tilby DLC med baner fra de nyere spillene, og disse banene kommer til å inkludere triks som for eksempel reverts.

I think sticking to our early mantra with the base game, which is, everything you remember from 1 & 2, mechanics wise, is going to be there. Moving into 3 and possibly 4, it’s the same idea. Those levels were made with a set mechanic in mind. People have a muscle memory where they go back and play a level from, say, 3, they’re going to expect certain mechanics to be in there. We want to stay true to that, for sure.

 

Du blir bare nødt til å smøre deg med tålmodighet og vente til de legger til baner fra THPS3/4. :)

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Skal vi forstå denne statusen som at det kun er tre releasetitler for Wii U?

 

(https://www.facebook...345083798892833)

 

Guess what the initial game releases will be for Nintendo’s new home console, Wii U? Soon we’ll scratch off to reveal the names! ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒.

 

Tja, Darksider 2 har vært bekreftet som laucnhspill til Wii U lenge, og jeg tipper Assassin's Creed 3 også blir det. Jeg vil tro de tre titlene der er fra Nintendo selv.

Lenke til kommentar

Skal vi forstå denne statusen som at det kun er tre releasetitler for Wii U?

 

(https://www.facebook...345083798892833)

 

Guess what the initial game releases will be for Nintendo’s new home console, Wii U? Soon we’ll scratch off to reveal the names! ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒.

 

Den siste passer med The Legend of Zelda. Kanskje et nytt spill til 3DS?

 

Edit: Ser nå det står Wii U.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Zelda 3DS har vært bekreftet lenge, men vi har ikke fått vite noe mer enn det. Håper vi får vite mer på E3. Hadde ikke vært dumt om vi hadde fått noe helt nytt for en gang skyld, og ikke bare samme Zelda-spill i reprise igjen. Kanskje noe ala Spirit Tracks, men i 3D, og uten den evige togkjøringen? Elle en Zelda crossover. Men crossover til hva? Tja, godt spørsmål.

Lenke til kommentar

Det høres kanskje rart ut, men jeg har mye heller lyst på flere ports av Zelda-spill til 3DS.

 

1. Majoras Mask 3D. En lansering i desember hadde vært perfekt mtp hvilket årstall det er og temaet til spillet.

2. Virtual Console versjoner av Oracle of Ages/Seasons og Minish Cap

3. Kanskje en 3D classic versjon av Alttp

 

Hovedfokuset burde bli lagt på å få ut et Zelda til Wii U innen 2-3 år etter maskinens lansering. Det er ingenting som tilsier at de ikke kan gjøre begge deler samtidig, men et nytt Zelda til 3DS kommer til å kreve flere ressurser enn PH og ST gjorde i sin tid.

Lenke til kommentar

Som jeg ser det er problemet med både Zelda og Mario at jeg begynner å bli grundig lei begge to. Det forrige Mario-spillet jeg syntes var svært bra var Galaxy 1. Før det var det Mario 64. Det er så mye reprise i alle spillene. Det samme gjelder Zelda. Jeg elsket LttP, men mest fordi det var det første Zelda-spillet jeg spilte. Phantom Hourglass hadde en del sjarm, men jeg gikk fort lei det idiotiske tårnet. Spirit Tracks var nesten perfekt, men det ble for mye togkjøring for min smak. Men bortsett fra det har de vært så like at jeg fort går lei. Seneste jeg spilte var Minish Cap (vi ambassadører fikk det gratis), men det ble for likt Link's Awakening DX for min smak. Det igjen var for likt LttP. Ocarina of Time 3D kunne blitt bra, men føltes for likt Twilight Princess. (ja, vet det teknisk sett kom før TP, men spilte TP først.)

Lenke til kommentar

Ligger ikke Minish Cap ute? Eller er det kanskje bare de av oss som er ambassadører som har tilgang til det?

Foreløpig er det kun tilgjengelig for ambassadørene. Nintendo kommer nok til å legge det ut i eShopen en gang, men med tempoet de gir ut VC-spill i så kommer det til å ta laaang tid før det vil skje. Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Føler nytt Zelda-spill til hjemmekonsoll er såpass sjelden kost (var 5 år mellom TP og SS) at jeg ikke går lei. Når det gjelder Mario de siste årene føler jeg de nå kommer for ofte og for lite nytt som jeg har nevnt tidligere.

 

E3 blir en viktig test på tredjepartsstøtten og om de såkalte AAA-spillene kommer til Wii U. Konsollen bør få minst 80% av disse antatte bestselgerne:

 

Assassin's Creed III

Bioshock Infinite

Borderlands 2

Call of Duty: Black Ops 2

Crysis 3

Devil May Cry

FIFA 2013

Grand Theft Auto V

Medal of Honor: Warfighter

Metal Gear Rising Revengeance

Resident Evil 6

Tomb Raider

 

AC3 og FIFA 13 er bekreftet. Crysis 3 og TR har tidligere blitt avkreftet.

Lenke til kommentar

Zelda 3DS har vært bekreftet lenge, men vi har ikke fått vite noe mer enn det. Håper vi får vite mer på E3. Hadde ikke vært dumt om vi hadde fått noe helt nytt for en gang skyld, og ikke bare samme Zelda-spill i reprise igjen. Kanskje noe ala Spirit Tracks, men i 3D, og uten den evige togkjøringen? Elle en Zelda crossover. Men crossover til hva? Tja, godt spørsmål.

 

Hvert Zelda-spill er nytt vet du. At du er gått lei av dem endrer ikke det. Forøvrig er ikke Zelda 3DS bekreftet, bare ryktet.

Lenke til kommentar

Føler nytt Zelda-spill til hjemmekonsoll er såpass sjelden kost (var 5 år mellom TP og SS) at jeg ikke går lei. Når det gjelder Mario de siste årene føler jeg de nå kommer for ofte og for lite nytt som jeg har nevnt tidligere.

 

E3 blir en viktig test på tredjepartsstøtten og om de såkalte AAA-spillene kommer til Wii U. Konsollen bør få minst 80% av disse antatte bestselgerne:

 

Assassin's Creed III

Bioshock Infinite

Borderlands 2

Call of Duty: Black Ops 2

Crysis 3

Devil May Cry

FIFA 2013

Grand Theft Auto V

Medal of Honor: Warfighter

Metal Gear Rising Revengeance

Resident Evil 6

Tomb Raider

 

AC3 og FIFA 13 er bekreftet. Crysis 3 og TR har tidligere blitt avkreftet.

 

Enig i at Zelda ikke kommer for ofte, og at Mario er i ferd med å gjøre det. Av de spillene tror jeg bare AC3, Fifa, MoH, RE6, CodBO2 og muligens DmC dukker opp. Bioshock, Boderlands, Crysis, MGSR og Tomb Raider har alle fått sånne "ikke under produksjon til Wii U på dette tidspunktet". Det kan selvsagt være løgn, men jeg velger å stole på dem pr nå. GTAV er helt åpent.

 

If the video is real, and I do have some doubts, it looks like Square Enix could be rebranding Final Fantasy Versus XIII as Final Fantasy XV.

 

http://www.gamezone....ps3-no-xbox-360

 

Denne er fake.

 

Gleder meg til all infoen som kommer om Wii U.

Å se grensesnittet til Wii U og hvordan online storen blir, blir spennende.

Forhåpentligvis nytt Mario spill til Wii U.

F-Zero spill til Wii U hadde også vært nice.

 

Jeg har hørt at Nintendo har gitt opp å være innovative med online-greiene, og ansatt tre personer for å kopiere live feature for feature. Får håpe det stemmer.

Lenke til kommentar
Forøvrig er ikke Zelda 3DS bekreftet, bare ryktet.

 

En som har Reggie som avatar burde kanskje sjekke fakta litt før han poster, ;)

 

http://www.escapistm...nfirmed-for-3DS

 

Edit: Kan legge til noen nye linker.

 

http://nintendoscene...game-confirmed/

 

http://www.zeldawiki.org/Zelda_3DS

 

Edit 2:

 

"We are already preparing a new game, a game in the series for the Nintendo 3DS, but don’t think that it is a direct sequel to the Zelda titles released on DS. We are talking about a new game, but it takes much of what has been done on previous consoles." —Eiji Aonuma

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

En som har Reggie som avatar burde kanskje sjekke fakta litt før han poster, ;)

 

http://www.escapistm...nfirmed-for-3DS

 

Jeg er selvsagt klar over at de har pratet om det, men det er forskjell på det og å bekrefte det. Alle viste om Lords of Shadow 2 også, men det ble først bekreftet halv syv i dag morges.

 

Edit: Men det blir semantikk, og du har faktisk rett i at de har snakket enda mer åpent om det enn jeg husket. Får håpe vi får se det på tirsdag da!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...