Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 My ice cream is already eaten. Nå er det like før. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bare jeg som skal finne fram popcorn? Amatør. Jeg har pizza og cola. Amatør. Jeg har Pepsi Max og ytrefilet av lam. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Øl. Røyk. Kofferten er pakka, om 5 timer stikker jeg på flyplassen. Rekker akkurat Nintendo sin pressekonferanse. Gleder meg veldig. Har sett fram til den lenge Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sitter her med grandi og cola selv, pluss en neogaf-chat som bare tar helt av. Får virkelig min body ready. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Amatør. Jeg har Pepsi Max og ytrefilet av lam. Tsk, tsk. Det der er overkill. En vanlig nybegynnerfeil. Hm... bra spørsmål på GT-streamen. Om Wii U får achivements, og om Wii U og 3DS kan samarbeide, blir det achivements på 3DS også? Hm... Endret 5. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Amatør. Jeg har Pepsi Max og ytrefilet av lam. Tsk, tsk. Det der er overkill. En vanlig nybegynnerfeil. Vel, jeg koser meg. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tenkte å ta meg en joggetur jeg nå, snakkes folkens! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Popcorn og en flaske vann, jeg er klar! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kom igjen Nintendo, amaze us with your console Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vote på GT-stream: Will today make or break Wii U for you? 76% sier Make. Ikke noe press på Nintendo der, med andre ord. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bra start. Selv om jeg ennå ikke har spilt et eneste Pikmin-spill... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 NEEEEI! Streamen klikker. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Shiggy WE LOVE U NEEEEI! Streamen klikker. http://e3.nintendo.com/presentation/index.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 SWEEEEEEEEEEET!!!! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette er fucking awesome, både tableten og motion+! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå