Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

For min del så kan det godt komme flere tredje parti spill til WiiU enn det gjorde til Wii. Jeg er gammel Nintendo fanboy, helt opp til N64. Gamecube skuffet, men så kom Wii og det kriblet forskjellige steder igjen. Men jeg ble skuffet, jeg hadde vokst i fra målgruppen. Jeg spilte noen av Mariospillene og begge Zelda. That's it..

 

Håper dette endrer seg nå, med tanke på kontrollen de viste frem.

 

En ting som hadde vært ganske fett nå, men høyst usannsynlig, er at Nintendo fikk med seg Rockstar og lansert GTA V som launchtittel til WiiU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig er ikke det så usannsynlig. Tror Nintendo ville likt det, og god knows de har nok penger til å kjøpe Rockstar, eller få til timed exclusive.

 

Er jo lov å håpe! :)

 

SNES må være All-time-favoritt. N64 på en meget god andreplass. Har så utrolig mange gode minner fra sene spillkvelder med kompiser, da vi dro på videosjappa og leide mario kart til snes og spilte til sene nattestimer!

Lenke til kommentar

For min del så viste Wii virkelig at Nintendo var tilbake i form etter to meget skuffende generasjoner (N64 og NGC). Håper Wii U vil fortsette tradisjonen etter Nes/Snes/Wii heller enn N64/GCN.

Jeg håper heller de går for en blanding, litt mindre Wii og litt mer N64.

 

Vil ha: Nytt "ekte" Mariospill. Nytt "ekte" Zelda, begge til Wii U. Majora's Mask til 3DS. Får jeg de tre er alt annet bonusfyll :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Tviler litt på at vi får se Zelda til WiiU... tror ikke de har hatt nok tid til det.

Om det blir zelda, er det nok til 3DS

 

Men uansett:

 

My body is ready.

HYPE HYPE HYPE HYPE

1282786204310.jpg?1318992465

Etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...