BadFurDay Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For min del så kan det godt komme flere tredje parti spill til WiiU enn det gjorde til Wii. Jeg er gammel Nintendo fanboy, helt opp til N64. Gamecube skuffet, men så kom Wii og det kriblet forskjellige steder igjen. Men jeg ble skuffet, jeg hadde vokst i fra målgruppen. Jeg spilte noen av Mariospillene og begge Zelda. That's it.. Håper dette endrer seg nå, med tanke på kontrollen de viste frem. En ting som hadde vært ganske fett nå, men høyst usannsynlig, er at Nintendo fikk med seg Rockstar og lansert GTA V som launchtittel til WiiU. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Egentlig er ikke det så usannsynlig. Tror Nintendo ville likt det, og god knows de har nok penger til å kjøpe Rockstar, eller få til timed exclusive. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For min del så viste Wii virkelig at Nintendo var tilbake i form etter to meget skuffende generasjoner (N64 og NGC). Håper Wii U vil fortsette tradisjonen etter Nes/Snes/Wii heller enn N64/GCN. Anyways, MY BODY IS REGGIE Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Personlig likte jeg N64 og GC bedre enn Wiien da... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Egentlig er ikke det så usannsynlig. Tror Nintendo ville likt det, og god knows de har nok penger til å kjøpe Rockstar, eller få til timed exclusive. Er jo lov å håpe! SNES må være All-time-favoritt. N64 på en meget god andreplass. Har så utrolig mange gode minner fra sene spillkvelder med kompiser, da vi dro på videosjappa og leide mario kart til snes og spilte til sene nattestimer! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Snes>Nes>Wii>>>>>>>>>>>>>N64>NGC Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Siden Sony eller Microsoft ikke viste noe nye konsoller, Nintendo har sin sjanse til å vise spillene til Wii U og om det viser det jeg vil ha winner Nintendo denne E3! Min sjæl, bøddy og ayes are ready Endret 5. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Get hype: http://youtu.be/wOh968qao74 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Umulig for Nintendo å ikke knuse Sony og MS presentasjoner nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Butterflies in my stomach. Tenk om de annonserer et nytt Zelda til Wii U. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For min del så viste Wii virkelig at Nintendo var tilbake i form etter to meget skuffende generasjoner (N64 og NGC). Håper Wii U vil fortsette tradisjonen etter Nes/Snes/Wii heller enn N64/GCN. Jeg håper heller de går for en blanding, litt mindre Wii og litt mer N64. Vil ha: Nytt "ekte" Mariospill. Nytt "ekte" Zelda, begge til Wii U. Majora's Mask til 3DS. Får jeg de tre er alt annet bonusfyll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tviler litt på at vi får se Zelda til WiiU... tror ikke de har hatt nok tid til det. Om det blir zelda, er det nok til 3DS Men uansett: My body is ready. HYPE HYPE HYPE HYPE Etc. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lol til at Justine på gt-streamen sin body is ready. Kan si at jeg er ready for hennes body jeg også. Anyways, dette er omtrent slik jeg føler det nå: http://youtu.be/Cml57TSaisw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bare jeg som skal finne fram popcorn? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Snes>Nes>Wii>>>>>>>>>>>>>N64>NGC Jeg er forsåvidt enig, selv om jeg synes N64 ikke var så ille. Men jeg hadde den aldri selv, og kun en kompis hadde den, så har ikke samme forholdet til den som NES/SNES/Wii. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bare jeg som skal finne fram popcorn? Amatør. Jeg har pizza og cola. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bare jeg som skal finne fram popcorn? Amatør. Jeg har pizza og cola. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Håper på mer gammel Metroivania, men hadde vært kjekt med noe helt nytt også. Kanskje en mer 'voksen' plattform-IP (tenk Mario for voksne), eller et Metrovania basert på en helt annen franchise? StarFox hadde vært kult, eller kanskje Donkey Kong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå