PÃ¥inter Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Grafikken på Zombie U, var den en smule polert eller ?? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Grafikken på Zombie U, var den en smule polert eller ?? Zombie U er vel samme spill som ble vist på Nintendo sin pre-E3 presentasjon i går. Alt Ubisoft viser frem nå er cinematics som er langt i fra gameplay grafikk. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, er det samme spillet fra i går. Ubisoft har forresten også sagt at Rayman Legends blir eklsusivt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 8 Wii U-spill annonsert av Ubisoft: Rabbids Land Your Shape: Fitness Evolved 2013 Sports Connection Just Dance 4 Zombi U The Avengers: Battle for Earth Assassins Creed 3 . Rayman Legends Så var det dette med kvalitet og kvantitet da. Rayman og AC3 er kvalitetsspill hvertfall. Zombi er videreutvikling av Killer Freaks vist i fjor. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Litt spent på Zombi U. Dessverre fikk vi ikke sett noe gameplay. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det meste her er definitivt uinteressant fra vårt ståsted, men flott å se at Ubisoft satser på Wii U. Hørte akkurat at mer enn halvparten av Ubisofts ressurser siste året har gått til Wii U-utvikling, noe som lover meget godt også for fortsettelsen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Zombi is an icon-driven arcade adventure computer game. It was Ubisoft's first publication, released when the company was established in 1986.[1] The original Amstrad CPC version was programmed by Yannick Cadin, S L Coemelck, with graphics by Patrick Daher and music by Philippe Marchiset.[2] It was re-released in 1990, with ports developed for the ZX Spectrum (by Geoff Phillips, Colin Jones and Steve Chance), Commodore 64 (Jean Noel Moyne, Laurent Poujoulat, Jean Francois Auroux[3]), Amiga (Alexander Yarmitsky[4]), Atari ST and DOS. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lol, viste du om denne fra før Kilik? I så fall er det imponerende! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 ZombiUguu er spillet fra den skitten med unspecified actionfigure? I såfall er jo grafikken skikkelig skuffende. Next gen du liksom. PSP klarer jo det... Flott CG da men =P Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lol, viste du om denne fra før Kilik? I så fall er det imponerende! Tror faktisk ikke det nei. Var kun konsollspiller fram til midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Zombi is an icon-driven arcade adventure computer game. It was Ubisoft's first publication, released when the company was established in 1986.[1] The original Amstrad CPC version was programmed by Yannick Cadin, S L Coemelck, with graphics by Patrick Daher and music by Philippe Marchiset.[2] It was re-released in 1990, with ports developed for the ZX Spectrum (by Geoff Phillips, Colin Jones and Steve Chance), Commodore 64 (Jean Noel Moyne, Laurent Poujoulat, Jean Francois Auroux[3]), Amiga (Alexander Yarmitsky[4]), Atari ST and DOS. Interessant. Synes tittelen Zombi U var ganske ræva, men ante ikke at det faktisk er en "oppfølger" til Zombi. Fant for øvrig litt gameplay fra det originale Zombi på YouTube. Det hele begynner på 4:37, rett etter gameplay fra Friday 13th. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det som mest sannsynlig blir det siste ryktet før konferansen, den offisielle tyske Mass Effect-siden på facebook ber oss om å følge med på Nintendos konferanse i kveld. Kommer det noen Mass Effect-baserte annonser her mon tro? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Kan være de annonserer at Mass Effect trilogien kommer til Wii U? Synes det vil være bedre enn at de annonserer et eget uavhengig spill som ikke har noe med de andre å gjøre. Hadde det vært starten på en ny trilogi så ville nok den avsløringen kommet på Microsoft eller EA's pressekonferanser. Edit: Men Nintendo har stor mulighet til å stjele showet nå. Bare annonser Zelda Wii U og jeg er solgt. Hehe. Oh, og annonsering av Majora's Mask 3DS, det vil jeg gjerne se. Endret 5. juni 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Om ME1 ikke har kommet til PS3, så kommer det neppe til Wii U. Microsoft har nok enerett på konsollversjonen av spillet. ME2 og 3 er dog ikke umulig. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det blir det. Det jeg virkelig vil se er mange nye spill. Og vil gjerne de presenterer noen tredjeparts multi-platformspill på WII U så vi kan se hvor godt det flyter. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Denne konferansen får jeg iallefall sett og heldigvis er det den jeg aller mest ville se. Glemte bort Microsoft sin i går og kom rett inn i en veldig sur sang fra Usher eller hvem det nå var, før det gikk rett inn i skytespill så da skrudde jeg av. Sony sin orket jeg ikke se siden den gikk midt på natta, men den har jeg hørt var bedre. Føler heller ikke at jeg gikk glipp av noe der heller. Jeg har store forventninger til Nintendo sin og håper på en feilfri fremvisning av WiiU. Husker da Skyward Sword ble vist frem og det gikk ikke bra, så jeg håper at det ikke bli noe lignende tekniske problemer. Med mindre det bare var Miyamoto som sugde til å spille. XD Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvor stor sjanse tror dere det er for at vi får vite noe spesifikt om hardwaren til WiiU? Jeg er tvilende, Saturo-san har sagt at det blir software i fokus og Nintendo er jo ikke akkurat kjent for å fokusere på hardware. Men jeg vil så gjerne vite mer om hva maskinen er, potensielt, god for når barnesykdommene er ute av verden og utviklerne har blitt bedre kjent med mulighetene... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 TBH bryr jeg meg ikke så alt for mye om tredje parti spill. Wiien har mange fine 3rd party spill, men det hadde vært greit for meg om disse kom til Xbox i stedet. Wiien vil jeg ha for Smash, og første parti spillene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jadda, da er jeg mildt sagt gira ! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvor stor sjanse tror dere det er for at vi får vite noe spesifikt om hardwaren til WiiU? Jeg er tvilende, Saturo-san har sagt at det blir software i fokus og Nintendo er jo ikke akkurat kjent for å fokusere på hardware. Men jeg vil så gjerne vite mer om hva maskinen er, potensielt, god for når barnesykdommene er ute av verden og utviklerne har blitt bedre kjent med mulighetene... Vi får garantert ikke vite hvor mye ram, hvilken gpu og lignende som er i Wii U. Dette ville bare bli brukt mot dem selv neste år når MSony viser sine maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå