Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 Wii U-spill annonsert av Ubisoft:

 

Rabbids Land

Your Shape: Fitness Evolved 2013

Sports Connection

Just Dance 4

Zombi U

The Avengers: Battle for Earth

Assassins Creed 3 .

Rayman Legends

 

Så var det dette med kvalitet og kvantitet da. Rayman og AC3 er kvalitetsspill hvertfall. Zombi er videreutvikling av Killer Freaks vist i fjor.

Lenke til kommentar

eLTTI.jpg

 

Zombi is an icon-driven arcade adventure computer game. It was Ubisoft's first publication, released when the company was established in 1986.[1]

 

The original Amstrad CPC version was programmed by Yannick Cadin, S L Coemelck, with graphics by Patrick Daher and music by Philippe Marchiset.[2]

It was re-released in 1990, with ports developed for the ZX Spectrum (by Geoff Phillips, Colin Jones and Steve Chance), Commodore 64 (Jean Noel Moyne, Laurent Poujoulat, Jean Francois Auroux[3]), Amiga (Alexander Yarmitsky[4]), Atari ST and DOS.

Lenke til kommentar
Zombi is an icon-driven arcade adventure computer game. It was Ubisoft's first publication, released when the company was established in 1986.[1]

 

The original Amstrad CPC version was programmed by Yannick Cadin, S L Coemelck, with graphics by Patrick Daher and music by Philippe Marchiset.[2]

It was re-released in 1990, with ports developed for the ZX Spectrum (by Geoff Phillips, Colin Jones and Steve Chance), Commodore 64 (Jean Noel Moyne, Laurent Poujoulat, Jean Francois Auroux[3]), Amiga (Alexander Yarmitsky[4]), Atari ST and DOS.

 

Interessant. Synes tittelen Zombi U var ganske ræva, men ante ikke at det faktisk er en "oppfølger" til Zombi.

 

Fant for øvrig litt gameplay fra det originale Zombi på YouTube. Det hele begynner på 4:37, rett etter gameplay fra Friday 13th.

 

Lenke til kommentar

Kan være de annonserer at Mass Effect trilogien kommer til Wii U? Synes det vil være bedre enn at de annonserer et eget uavhengig spill som ikke har noe med de andre å gjøre. Hadde det vært starten på en ny trilogi så ville nok den avsløringen kommet på Microsoft eller EA's pressekonferanser.

 

Edit: Men Nintendo har stor mulighet til å stjele showet nå. Bare annonser Zelda Wii U og jeg er solgt. Hehe. :p

 

Oh, og annonsering av Majora's Mask 3DS, det vil jeg gjerne se. :D

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Denne konferansen får jeg iallefall sett og heldigvis er det den jeg aller mest ville se. :w00t: Glemte bort Microsoft sin i går og kom rett inn i en veldig sur sang fra Usher eller hvem det nå var, før det gikk rett inn i skytespill så da skrudde jeg av. Sony sin orket jeg ikke se siden den gikk midt på natta, men den har jeg hørt var bedre. Føler heller ikke at jeg gikk glipp av noe der heller.

 

Jeg har store forventninger til Nintendo sin og håper på en feilfri fremvisning av WiiU. Husker da Skyward Sword ble vist frem og det gikk ikke bra, så jeg håper at det ikke bli noe lignende tekniske problemer. Med mindre det bare var Miyamoto som sugde til å spille. XD

Lenke til kommentar

Hvor stor sjanse tror dere det er for at vi får vite noe spesifikt om hardwaren til WiiU? Jeg er tvilende, Saturo-san har sagt at det blir software i fokus og Nintendo er jo ikke akkurat kjent for å fokusere på hardware. Men jeg vil så gjerne vite mer om hva maskinen er, potensielt, god for når barnesykdommene er ute av verden og utviklerne har blitt bedre kjent med mulighetene...

Lenke til kommentar

Hvor stor sjanse tror dere det er for at vi får vite noe spesifikt om hardwaren til WiiU? Jeg er tvilende, Saturo-san har sagt at det blir software i fokus og Nintendo er jo ikke akkurat kjent for å fokusere på hardware. Men jeg vil så gjerne vite mer om hva maskinen er, potensielt, god for når barnesykdommene er ute av verden og utviklerne har blitt bedre kjent med mulighetene...

 

Vi får garantert ikke vite hvor mye ram, hvilken gpu og lignende som er i Wii U. Dette ville bare bli brukt mot dem selv neste år når MSony viser sine maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...