Tastatur Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei, jeg lurer på om det er noen gratis løsninger der ute som lar meg sende en fil på 8 GB gratis? Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Del opp i mindre segmenter og bruk det du måtte ønske. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Det var en stor fil. Det finnes tjenester hvor du kan laste opp filer til en server, så andre kan laste dem ned. De som er gratis har somregel en størrelsesgrense på f.eks. 250 MB. http://bayfiles.com/ Denne har nå en grense på 5 GB. Den drives av de som grunnla en viss piratbukt, men denne tjenesten skal respektere loven. For så store filer kan det være like greit å overføre via IRC eller MSN? Jeg vet ikke. Kanskje Bayfiles kan brukes dersom du klarer å komprimere fila til under 5 GB? Og jeg tror enkelte komprimeringsprogrammer kan dele store filer opp i flere biter. Endret 22. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Du kan opprette en torrent og la den som skal motta laste den ned. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Fyr opp Winrar og split den opp i 8 1GB arkiver, deretter laster du disse opp til BayFiles eller lignende. Problem solved. Du kan dele de opp i større filer, men, jeh, selv så foretrekker jeg at det ikke er for store filer, itilfelle det scenarioet hvor du er 90% ferdig med å laste ned et 5GB arkiv, og PCen kræsjer. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Saken er den at jeg solgte iMacen min i går, og medfølgende var det OS X Tiger. Jeg skulle sende OS slik at kjøper fikk nyere versjon. Nå når den er sendt ser jeg at .iso filen er på hele 8 GB. Hvordan skal jeg få sendt den? Er det evt. mulig å legge den på ei minnepenn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så lenge den er formatert med NTFS og ikke FAT32. FAT32 støtter bare filer opp til 4,3GB. Å sende minepenn i posten er ofte like greit. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Saken er den at jeg solgte iMacen min i går, og medfølgende var det OS X Tiger. Jeg skulle sende OS slik at kjøper fikk nyere versjon. Nå når den er sendt ser jeg at .iso filen er på hele 8 GB. Hvordan skal jeg få sendt den? Er det evt. mulig å legge den på ei minnepenn? WinRar, ikke noe problem. http://www.youtube.com/watch?v=fkEvd8Nc9u8 Bare dropp passord delen. Endre fra bytes til GB / MB og sett en passe størrelse, også laster du opp til bayfiles alle part filene. Deretter så kan mottaker unrare disse når han har alle "part" filene. Dette fungerer også på Mac, da må du selvfølgelig laste ned et program, akkurat som på Windows. Dette brukte jeg i min Mac tid http://homepage.mac....iega/unrar.html Endret 23. mai 2012 av TheRealL Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Eller som tidligere foreslått, FTP! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 En siste mulighet er å brenne det på dual layer dvd plate.. den har vel plass til litt over 8gb om jeg ikke husker feil, og sende den i posten Men.. en minnepenn tar mindre plass.. så du får vel nesten sjekke hva det vil koste i frakt og innkjøp av begge deler, og deretter velge Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Eventuelt slenge i en 50-lapp i google drive storage, og del den herfra Lenke til kommentar
xaco Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kan du ikke sende den over gode gamle msn messenger eller et annet IM-program med støtte for filoverføring da?(Personlig hadde jeg nok gjort det over ssh eller ftp, men ikke alle er som meg) 1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) http://www.utorrent....ides/send-files Se den nederste delen, "Send content from your computer". Jeg bruker det stadig vekk! Det blir nesten ikke enklere. Endret 1. juni 2012 av magnusalex Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Hei, takk for at folk prøver å hjelpe, men det ble ikke noe av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå