PKcyriuz Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei! Jeg som mange ønsker å få litt fastere kropp, tenkte jeg kunne spørre på dette forumet om tips til et treningsprogram jeg kunne få satt opp og fulgt. Ting jeg gjerne skulle fokusert på mht. kropp, må være mage, rumpe og bryst. først og fremst. - Er kort sagt der fettet setter seg hos meg utstyr jeg har er: 2x 5kg håndvekter, som kan gjøres om til én 10kg vekt. 1x ellipsemaskin 1x romaskin. BMI 26.32 Alder 20 Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Du kan ikke punktforbrenne fett, og det er uansett absolutt anbefalt å trene hele kroppen. Mer muskelmasse gir høyere forbrenning. Skal du gå ned i vekt/fettprosent er kostholdet det viktigste. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Du kan ikke punktforbrenne fett, og det er uansett absolutt anbefalt å trene hele kroppen. Mer muskelmasse gir høyere forbrenning. Skal du gå ned i vekt/fettprosent er kostholdet det viktigste. Takk for raskt og konkret svar Skjønner, Jeg skal lese litt mer om kosthold på andre forumer. Om vi legger opp ett trenings mønster jeg kan forholde meg til, som kan fungere gjennom en uke, for å kunne komme litt bedre i form. Ville det vært bedre å få hjelp med? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Finn ein trening som fungere for deg. Noe ikkje så alt for hardt. Ta det rolig til å begynne med. 2 gonger i uka gym + 2 gonger utholdenheit. Etter kvar så øker du det til 3+3. Samtidig som du får i orden kostholdet. Skal du få bort fett, er kostholdet det viktigaste. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor ikke bare sette deg inn i et bra nybegynnerprogram? Last ned RYP fra TN.no. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg gikk sammen med noen venner og vi satt oss opp sammen på ett lokalt treningsstudio her i byen, vi skulle få veiledning til alt, samt er det jo motiverende og mye mer moro å trene med andre. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå