flirris Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Et par 19-20 år gamle damer som har tatt kontakt på byen, men de trodde jeg var yngre enn jeg er. En dame trodde jeg var 23 og en annen kveld var det ei som trodde jeg var 26. De forsvant raskt da jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg er over 30 Like artig hver gang. Enkelte er veldig opphengt i alder. Hm, merkelig. Alderen har jo ikke noe å si. Er de interesserte og det er en god kjemi der så skal da ikke alderen ha så stor betydning. Hadde jeg blir interessert i en mann og trodde han var 26 og vi hadde det kjempefint også får jeg vite senere at han er 35 så kan jeg ikke stikke av den grunn. Syns det blir litt for dumt 2 Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Av og til så får jeg følelsen av at stor aldersforskjell blir sett ned på fordi andre føler missunnelse over at noen har fått tak i en mye yngre og penere partner enn man selv har. Jeg tror det er litt mer komplisert. Jeg tror opprinnelsen til normen kommer av at kvinner sin innflytelse og tiltrekning over menn minker ettersom de blir eldre, menns menn sin innflytelse og tiltrekning øker. Av den grunn rotter middelaldrende kvinner seg isammen og blir enige om å hyle og skrike så høyt de kan i kor om hvor viktig det er at menn oppfører seg på en "moralsk" måte - som i praksis betyr, en måte hvor mest mulig av de middelaldrende kvinnene sin makt og innflytelse blir bevart. Herunder, "middelaldrende menn som velger seg en ung partner er en gris". Klarer disse kvinnene bare å hjernevaske middelaldrende menn og yngre kvinner om dette, så er jo fordelen for de middelaldrende kvinnene opplagt: De blir ikke skiftet ut til fordel for noe ungt og friskere og mer sporty og ikke minst mer sexy. 4 Lenke til kommentar
tole Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Zippolighter og jerrykanne ? Er det sånn du tenner på eldre menn ? Det har vel både sine fordeler og ulemper, og det er vel også koblet til erfaringen din og din egen modning. Jeg ser ofte at de som er tidlig moden ofte har hatt en mer utfordrene barndom enn andre og derfor er mer voksen til alderen, og dermed finner det motsatte kjønn på sin egen alder mindre aktuelle, men det er mange ting som spiller inn her. Det viktigste er uansett at du blir fornøyd. Hva andre mener om din kjærlighet for bli deres sak. Folk har nå med å blande seg i alt mulig bare fordi de selv er redde konformitetsryttere. Egentlig ganske så komplekst hva som styrer preferansene. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så lenge du er moden for alderen burde det ikke være noe problem å finne en mann på 30-35. Mennesklige kvaliteter er viktigere enn alder. Det har du så rett i. Kjærlighet har ingen alder. Det største utfordringen er å få kontakt med damene. På ukedagene er de for opptatt med facebook til å komme seg ut døra og på lørdagskveldene er de for fulle. Du sier noe. Og jeg er ikke mye ute å flyr på byen, dermed blir det enda vanskeligere å finne noen. Slik samfunnet er i dag finner man noen kun på utesteder eller via nettet. Skjønner ikke hvordan folk finner hverandre nå for tiden, folk møtes jo ikke lengre. Man kan gå på f.eks et shoppingsenter, men man kan ikke akkurat begynne å legge an på folk der. Passer seg ikke helt. Selvfølgelig kan du sjekke på shoppingsenter. Lat som du går på en du synes virker ok og så starter du en samtale. Det var enklere å få seg en date før facebook kom på banen. I dag er folk skeptisk til å møtes. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Et par 19-20 år gamle damer som har tatt kontakt på byen, men de trodde jeg var yngre enn jeg er. En dame trodde jeg var 23 og en annen kveld var det ei som trodde jeg var 26. De forsvant raskt da jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg er over 30 Like artig hver gang. Enkelte er veldig opphengt i alder. Hm, merkelig. Alderen har jo ikke noe å si. Er de interesserte og det er en god kjemi der så skal da ikke alderen ha så stor betydning. Hadde jeg blir interessert i en mann og trodde han var 26 og vi hadde det kjempefint også får jeg vite senere at han er 35 så kan jeg ikke stikke av den grunn. Syns det blir litt for dumt Føler at jeg faller mellom to stoler. Virker som man enten skal være under 30 eller over 35. Lenke til kommentar
flirris Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Et par 19-20 år gamle damer som har tatt kontakt på byen, men de trodde jeg var yngre enn jeg er. En dame trodde jeg var 23 og en annen kveld var det ei som trodde jeg var 26. De forsvant raskt da jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg er over 30 Like artig hver gang. Enkelte er veldig opphengt i alder. Hm, merkelig. Alderen har jo ikke noe å si. Er de interesserte og det er en god kjemi der så skal da ikke alderen ha så stor betydning. Hadde jeg blir interessert i en mann og trodde han var 26 og vi hadde det kjempefint også får jeg vite senere at han er 35 så kan jeg ikke stikke av den grunn. Syns det blir litt for dumt Føler at jeg faller mellom to stoler. Virker som man enten skal være under 30 eller over 35. Hm, det er nok helt tilfeldig tenker jeg. Hadde ikke spilt noen rolle for meg om han var 30 eller 33 f.eks. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Du har nok rett i at det er tilfeldig. Nå som det er varmere i været får du satse på å komme deg ut for å "fange" en mann. Ny helg, nye muligheter. I verste fall har du muligheter på shoppingsenter 6 dager i uken. Den som ikke gir opp lykkes til slutt eller stryker med i forsøket. Endret 25. mai 2012 av BadCat Lenke til kommentar
Pjoltergeist Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Herregud, jeg dauer i dette været. Alle disse deilige 14-15-16-17-18-19 år gamle jentene i korte shortser og med gyldenbrune bein blir for mye for en gæmlis på 30. Måtte bare få det ut. Var nettopp noen av dem som spilte volleyball utenfor vinduet mitt, å du hendelse... 2 Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg er en mann i nevnte alder og tenner selvfølgelig like mye på 20-årige jenter som de fleste andre menn; der er ikke problemet. Modenhet eller ikke er ikke så mye å tenke på, har man kjemi så har man kjemi, det finner man ut av. Jeg treffer noen godt yngre jenter innimellom, men lar vær å gjøre noe mer fordi jeg forestiller meg noen problem: - jeg må ikke ha barn med det første, men å vente 6-7 år på at jenta blir ferdig med utdannelsen virker litt lenge... - er ellers i fin form men merker godt jeg har blitt eldre med tanke på søvn - helt ødelagt med for lite søvn, i motsetning til når jeg var 20 og kunne rangle så mye det skulle være - ser for meg at jeg kan bli kjedelig - selv om jeg skulle ha super kjemi med ei jente på 20 så er det ikke normen, og kan bli vanskelig å komme inn i hverandres vennegjeng. Hun vil kjede seg sammen med mine gamle venner, og jeg vil kjede meg sammen med hennes unge venner. Generelt så tipper jeg de fleste gutter her inne som drømmer om yngre jenter nettopp fikk en oppløftende "There is still hope!"-type opplevelse av å lese førsteposten din :-) 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er en fyr på jobben min som nettopp fikk unge med ei dame på kanskje 25 år? Han er vel snart 40. De har vært sammen noen år før dette (ventet med å få unge til etter hun var ferdig med studiene). Det virker rimelig opplagt for meg at forholdet fungerer fordi de har like personligheter og prioriteringer. Hun virket veldig voksen for alderen og, når de ble sammen. Jeg tror kanskje at en god del jenter egentlig ikke er superinteresserte i dette heisalivet det virker som om det er meningen at ungdommer skal ha nå til dags. Da må det nok virke veldig passende med en litt eldre kar som en er sikker på er ferdig med slikt. Jeg synes i alle fall uansett at du ikke skal føle at det er noe galt i å ville gå etter eldre menn. Du må bare passe deg for de på 30-35 som egentlig fortsatt er 18 i hodet, og tenke på at det finnes yngre menn som er mye voksnere enn alderen skulle tilsi (jeg var f.eks. det). Anonym poster: bd3d2e3cad6f2ca8056b37fb0edb6076 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Herregud, jeg dauer i dette været. Alle disse deilige 14-15-16-17-18-19 år gamle jentene i korte shortser og med gyldenbrune bein blir for mye for en gæmlis på 30. Måtte bare få det ut. Var nettopp noen av dem som spilte volleyball utenfor vinduet mitt, å du hendelse... Åhh jizz, hvor bor du? Endret 27. mai 2012 av Yoshii Lenke til kommentar
eXalpha Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei, jeg har en ganske så normal "fettish", men likevel er det ikke så mange som tør å innrømme det eller snakke om det, og heller ikke så mange som innleder et forhold til en eldre mann. Selv er jeg 20 og problemet er at jeg tenner ikke lenger på guttene på min alder. De blir for umodne for min smak. Det jeg trenger er en ordentlig mann. Sånn rundt 30-35. Kanskje eldre og om alt skulle klaffe. (Misforstå meg rett, et sted går grensen, går ikke etter gamle menn.) Det jeg lurer på er om det faktisk er en del menn der ute som er interessert i litt yngre kvinner? Har ikke tenkt til å møte noen her over nettet eller finne noen, men vil bare vite om det er en sjanse eller om jeg bare må legge fra meg den tanken. Ordentlige mannfolk er jo så mye mer tiltrekkende og attraktivt enn smågutter Men mange har jo alt giftet seg og stiftet familie i den alderen så gud vet. Når dem skal gå på de litt yngre gjør de vel det mest for sex, men det går fint for meg foreløpig, må jo prøve seg litt frem. Hehe.. Men liker de yngre kvinner mer enn de tør å innrømme? Så det er bare å slå seg løs uten å drite seg langflat ut? Jeg postet denne først som anonym, men fant ut at for det første havnet den ikke på profilen min slik at jeg finner den lett igjen, og for det andre la jeg den i helt feil kategori. Så legger den ut på nytt her Det er ikke noe galt med deg og du har ikke fetish for eldre menn. Det finnes mange yngre menn som dater eldre kvinner. Min kamerat som er 25 år dater en 37 åring så det er helt greit for deg å date eldre menn også. Ikke alle menn i 30 årsalderen er gift og det er flere fordeler med å date eldre menn og kvinner. 1. Du slipper å bekymre deg over å kjøpe hus når dere gifter dere eller bestemmer for å bli samboer 2. Økonomisk trygghet og stabilitet 3. Den eldre mannen eller kvinnen har sikkert hatt flere sexpartnere i sitt liv. Du kommer til å få enormt gledefull orgasme med den eldre mannens penis og hans harmoniske fingrer når han fingrer deg. Du kommer til å ha magisk sex som du aldri får med de yngre guttene. Du kan få multi orgasne og det vil si at du får 3-5 forskjellige orgasme etter at du har fått den første orgasmen. 4. Den eldre kvinnen eller mannen har bil 5. Stor sjanse for at den eldre kvinne eller mann ikke spiller videospill og de bruker heller tiden på deg Det er også mange andre fordeler så ikke vær redd for å være sammen med en eldre mann. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Litt av en tullete generalisering du kommer med. Tilstanden ved punktene du nevner er helt tilfeldige og bør uansett ikke være noe man vektlegger med tanke på forhold. Det hele blir fantasi og ønsketeking og vil ikke stemme i praksis da folk er forskjellige. Det er ingen garanti for at en mann over 30 er dreven innenfor sex. Det er også en sjanse for at han aldri har vært til sengs med en dame. Det tar maks 3 runder å mestre teknikken og det er begrenset hva man kan lære videre bortsett fra å teste ut hundrevis av stillinger osv. Noen folk er rett og slett dårlig på sex og blir ikke stort bedre om de øver i 40 år. Sex et samspill og det bør enveiskjørt dersom den ene kjører på med sin egen stil opparbeidet gjennom 20 år. Det er viktigere med non-verbal kommunikasjon og man trenger ikke 20 år med inn-ut-trening for å se hva som gir respons hos partneren. Det er ikke alle som har bil. Det er mange velstående over 30 år som fremdeles ikke har sertifikat. Kanskje TS liker videospill:p Det er stor sjanse for at en på 30-40 år spiller videospill pga de som er i den alderen har vokst opp med den kulturen. En som vokste opp med C64 eller NES kan godt være 45.55 år nå og spille videospill til den store gullmedaljen. De mannfolkene som ikke driver med videospill holder på med mekking av bil eller hjemmekinoanlegg, vektløfting, poker osv. Det vil alltid være noe som opptar en mann. Det er faktisk en stor fordel å ha egne interesser og ikke bruke all tiden sammen med kjæresten. Hvis man har fine stunder sammen hver eneste dag så blir det rutine ut av det. Det blir ikke særlig spennende i lengden. At man har egne interesser betyr ikke at man ignorerer kjæresten. 3 Lenke til kommentar
flirris Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Hmm, mange gode argumenter her. Det store spørsmålet er vel egentlig om jeg er klar for å stifte familie og få barn. Menn i den alderen er vel så og si veldig klare for det. Men det er helt utrolig hvordan alt kan forandre seg på bare få måneder når man er forelsket. Tankegangen og synet på slike ting kan være helt annerledes litt senere enn man først hadde antatt. Og ja, BadCat har vel egentlig ganske rett i at interesser og livsstil er helt individuelt uansett alder og at man ikke skal legge så mye vekt på akkurat den saken. Det hadde ikke gjort meg noe om han fortsatt var glad i videospill, kunne godt tenke meg å game sammen med han en kveld, er glad i spill og slik selv. Men det hadde ikke vært veldig nedtur om han ikke likte det heller. For å ta et eksempel. Mange menn er glad i fotball. Det hadde ikke gjort meg noen verdens ting om han hadde sittet og sett en fotballkamp. Da kunne jeg bare drevet med noe annet så lenge. Forskjellige interesser sånn sett er ikke et stort problem. Det gjør jo ting bare enda litt mer interessant. Jeg tror nok jeg hadde syntes det hadde vært litt kjedelig om vi var klin like i så og si alt. Det hadde ikke gjort ting særlig spennende. Man opplever nye ting ved å finne seg en med ulike interesser. "At man har egne interesser betyr ikke at man ignorerer kjæresten." Den setningen likte jeg veldig godt. Det har du helt rett i. Mye kos og moro hadde det blitt uansett. Og nei, det er heller ingen standard at jo eldre du er, desto flinkere er du i senga. Jeg trenger vel egentlig ikke å legge skjul på at en yngre partner jeg hadde var faktisk bedre enn en litt eldre. Men det kommer vel mye an på kjemien og følelser også. Og om man rett og slett passer sammen seksuelt. For mine og hans behov kan jo være helt forskjellig fra noen andres. Har jeg hatt meg med en fyr og jeg syns han var konge kan ei annen syns han var helt på jordet. Uansett så går vel alt mest på om det bare klaffer. Plutselig sitter man der med en eller ei man aldri i verden hadde trodd skulle skje. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Man skal være en ganske moden 20-åring for at en mann i det hele tatt skal finne på og velge nettopp deg som sin støttespiller for resten av livet. Selv er jeg 35 år gammel og personlig ville jeg nok aldri ha involvert meg med ei jente på din alder. Noen unntak finnes sikkert, men de 20-åringene jeg ser til daglig frister ikke veldig for å være ærlig. Bare ikke la deg lure av menn på 30-35+ som vil ha et langvarig forhold med deg. Jeg tror mange menn er meget utspekulerte og klarer å lire av seg de mest fantastiske historier for å få en 15 år yngre sengepartner over en lang periode. Så med tanke på seriøse forhold, så tror jeg kanskje ikke markedet ditt er så stort. Er du kun ute etter sex, så kan du få nærmest hvem du vil, uansett utseende. Vi menn vil stort sett ha selvtenkende oppegående jenter som ikke krever 100% oppmerksomhet hver ENESTE dag resten av livet. Så lenge vi gidder og holde ut, så er vi "glad i dere". Vi trenger ikke si dette flere ganger daglig. Å ja, har vi støvsugd, så MÅ dere si at vi har vert flinke! Da gjør vi det kanskje en annen gang også! Vi vil heller ikke ha konfektesker med hjerte på som bursdaggave, eller en genser fra Cubus. Vi er langt mer fornøyd med gavekort på polet/Bilextra/Elkjøp eller en kjapp'en. Vi menn er enkle. Ikke ødelegg systemet vårt med dype samtaler hvor vi MÅ velge den ene eller andre sien. Da skal du se vi forsvinner fort Uansett.. lykke til 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Enig med Badcat. Menn vil ofte ha en del ting som de kommer til å like kanskje hele livet ut. Jeg er 27 nå og ser ikke for meg at jeg kommer til å slutte med videospill før jeg er i alle fall 40. Min ca. gjevnaldrede bror mekker på bil og jeg regner med han kommer til å gjøre det minst like lenge som jeg driver med spill . Er kanskje derfor noen sier at menn aldri blir voksne, de får bare råd til dyrere leker . Endret 30. mai 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 <p> Hmm, mange gode argumenter her. Det store spørsmålet er vel egentlig om jeg er klar for å stifte familie og få barn. Menn i den alderen er vel så og si veldig klare for det. Ikke alle.Jeg er i den alderen og fungerer veldig bra med barn, men er overhodet ikke interessert i å lage mine egne.Det er et GIGANTISK bryderi og et konstant mas med egne barn - om man bare treffer andre sine barn av og til, så er det egentlig nok.Så dette med biologisk klokke og klar for å få barn og å passe inn i et A4-format kan du bare slå ifra deg.Enslige gutter / menn i den alderen vet utmerket godt hva de selv trives med, og det er nok ikke å tilpasse seg samfunnet sine krav. Lenke til kommentar
flirris Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Noen som er interessert i å høre hvordan det har gått med meg og menn i det siste? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Ja, det kan være interessant. Har det blitt noe på deg? Hvordan kan man møte damer på 20-25 år? Jeg får ikke tenning av overvektige alenemødre på 35 år. I følge burgerking.no har de grillet burgere her i 15 år og det har satt sine spor. Kan hende jeg tar feil, men det virker som mange har kjørt livsstilen "Burger King all day, every day." Man trenger ikke engang se filmen Super Size Me for å skjønne at det ikke er gunstig i lengden. Damene kan godt ha litt ekstra å ta i og former kan være fint å se på, men jeg synes grensen går et godt stykke før det på badevektens display står "FEIL: Én om gangen takk." Endret 23. juni 2012 av BadCat Lenke til kommentar
flirris Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Ja, det kan være interessant. Har det blitt noe på deg? Hvordan kan man møte damer på 20-25 år? Jeg får ikke tenning av overvektige alenemødre på 35 år. I følge burgerking.no har de grillet burgere her i 15 år og det har satt sine spor. Kan hende jeg tar feil, men det virker som mange har kjørt livsstilen "Burger King all day, every day." Man trenger ikke engang se filmen Super Size Me for å skjønne at det ikke er gunstig i lengden. Damene kan godt ha litt ekstra å ta i og former kan være fint å se på, men jeg synes grensen går et godt stykke før det på badevektens display står "FEIL: Én om gangen takk." Hmm. Du sitter litt i den båten jeg gjorde, bare at for meg var det vanskeligere å finne eldre menn. Jeg tror det er mange flere unge jenter der ute som liker eldre menn enn det de fleste tror. Du kan enten dra på et utested å prøve å finne tonen med ei der, eller feks om du finner ei på nettet du syns ser lovende ut. Bare send ei melding. Det verste svaret du kan få er jo et nei, eller så får du et svært positivt. Kanskje dere kan begynne å taste litt og etterhvert treffe hverandre. Det som skjedde meg var at en på 30 i nærområdet plutselig tok kontakt, og han er jo ikke akkurat vond å hvile øynene på så vi fant ut at vi skulle møtes. Skal være helt ærlig å si det skjedde ting den første natta, men jeg syns egentlig det er helt greit når jeg hadde i bakhodet at det kommer sikkert ikke til å bli noe mer seriøst uansett. Men det som er flott er at nå har vi kun hverandre og hopper ikke til køys med andre. Sånn sett er jo det veldig fint å ha en fast. Men etter jeg fikk kloa i en på den alderen innså jeg jo hvor fantastisk det var. Jeg har alltid drømt om det, men da det skjedde gikk det over all forventning og jeg storkoste meg. Nå kunne jeg aldri gå tilbake til noen på min alder. Ikke foreløpig ihvertfall, de er barnslige og har et barnslig utseende. Jeg må ha ekte mannfolk! Hehe. Men der ser du ihvertfall at hos meg var det han som tok kontakt og fikk positiv tilbakemelding, så det er egentlig bare å hoppe i det. Man lever bare en gang! Hehe uffda. Hørtes ikke særlig fristende ut. Må være en mellomting. Du får se om du ikke finner ei et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg