ReaveЯ Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Støtter sony xperia x10 micro sim-kort? Lenke til kommentar
Kaiamaia Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror ikke det, men er ikke helt sikker. Men min Sony Ericsson Xperia x10 mini gjorde ikke det Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 X10 bruker ikke microSIM, men ved kjøp av en microSIM adapter, så lar det seg gjøre. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Ok takker skal sjekke det ut Lenke til kommentar
btoptttt Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Amentio og letsdeal, og flere sider er useriøse da deg er i stadig bytte om eierskap og kunder som ønsker å bytte vare eller få penger tilbake eller har verdi kort , tilgodelapp får dette ikke igjen. Mao tap og ingen refund. Vær klar over dette når du handler, kjøp heller fr amer seriøse sider. Jeg opplevde tap på 450 kr da de bytte eierskap, de ville ikke hjelpe meg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det og dele erfaringer er en fin ting, men det blir off-topic i denne tråden hvor tema er om Sony Ericsson Xperia X10 bruker microSIM kort eller ei, tråden blir rotete og budskapet når ikke frem til riktige personer. Ellers velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå