Leikni Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har nettop bygt nå pc. Og den funker bra Men idag koblet jeg inn en internettkabel som står inn i ruteren, og ingenting skjedde. Jeg trodde først at det var noe galt med ledningen, men den funket fjell i den berbare pc-en min. Så jeg skjekket litt på pc-en, på nettversk og delingsenter og sånt.. men det er ingenting, den har ikke registrert kabelen og jeg har ikkje nettverskkort på trådløst funker ikke. Bak der som kabelen står i lyser det oransje... Hjelp ? :S Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Legg inn chipsetdriver til hovedkortet. 1 Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Legg inn chipsetdriver til hovedkortet. Hva mener du ? Lenke til kommentar
process Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 CD'en som fulgte med hovedkortet. Det er ikke sikkert du har driver for nettverksporten installert. Alternativt kan du laste den ned fra leverandørens sider på nettet. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Du bør laste ned og installere driver til hovedkortet på PC. Dette styrer bl.a. nettverksporten som er innebygd. Alternativt så bruker du CD som nevnt av process. Endret 22. mai 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå