Mladic Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) .. Endret 22. mai 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Yo2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Kanskje dumt spørsmål, men kan du ha kopiert snarvei til filene i stedet for selve filene? Om du høyreklikker filen og sjekker egenskaper, virker noe å være feil der? 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Nei, ser ikke ut som en snarvei... Jeg har eksamen i morgen, og jeg trenger filene. Lenke til kommentar
Yo2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei, ser ikke ut som en snarvei... Jeg har eksamen i morgen, og jeg trenger filene. For å eliminere noe: "Fil eller filbane finnes ikke", får du opp noe info ved å høyreklikke å sjekke egenskaper for filen(e). Lenke til kommentar
Yo2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En annen ting har du prøvd å åpne filene fra minnepinnen uten å kopiere dem over til HD ? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Men nå funket det! Problemet var at jeg byttet nettverk fra skolen til hjemmenettverket, og det skapte noen forvirringer med innholdet i PCen. Det eneste jeg gjorde var å starte PCen på nytt for å "bytte" nettverk. Nå funker det å åpne filene. Så forhåpentligvis så vil det fungere i morgen under eksamen. Hvis ikke så har jeg det på minnepenn i tilfelle det ikke fungerer. Men takk for hjelpen Yo2!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå