Prusk Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har en skjermkort som har tatt kvelden - har dessverre ingen nye liggende. Når PCen nå kjører fra integrert, får jeg ikke bilde fordi oppdateringsfrekvensen er satt til 120 Hz i Windows 7. Kjører jeg i safemode får jeg opp bilde, men der er det ikke mulig å endre oppdateringsfrekvensen. Noen som vet hvordan jeg kan endre oppdateringsfrekvensen i windows 7 fra safemode, slik at den blir 60 Hz når jeg starter windows i vanlig mode? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 prøv å starte windows normalt men i VGA modus 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Har ikke VGA-kabel tilgjengelig, dessverre. Om noen vet om oppdateringsfrekvens kan endres via regedit hadde det vært stor stas. Lenke til kommentar
process Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Trenger ikke VGA-kabel. Boot -> F8 -> Enable VGA mode. Fortsatt slik på W7? Edit: W7 kaller det visst "Enable low-resolution video" Endret 22. mai 2012 av process 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Plusser til dere begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå