sjursen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Min gamle telefon er knust og jeg skal ha ny telefon, men finner ikke noen modell som kan erstatte min gamle? Her er de funksjonene jeg har bruk for. Min gamle hadde: - data/fax modem - mp3 spiller - stereo headset/handsfree - irDa - java - Utbyggbar minne (MMC) - WAP Noen mobiler med alle disse funksjonene? Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Beklager, men ingen mobiler per idag har alle de funksjonene. Antar du hadde en SL45i? Nokia 3650 er det nærmeste du kommer, men den støtter ikke stereo lyd. Oppfølgeren til SL45, SX1, kommer om en måned eller to (håper jeg da...) og har alle de funksjonene, pluss stereo radio i tillegg. Den har akkurat samme størrelse som SL45i, bare litt bredere. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Jo, var en SL45i. SX1 blir relativt dyr i forhold, og jeg trenger telefon nå.. Kankje jeg skal børste støv av min gamle Ericsson 628 og vente et par mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå