Øystein.F. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Til hausten er det klart for å jakte romvesen. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Såg alt annet enn taktisk ut fra det bildet der. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Såg alt annet enn taktisk ut fra det bildet der. Ser ut som et oppsett på et turnbased kart så sier meg uenig i at det så ut som alt annet enn Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Se hvordan folk posisjonerer seg. Var det som var poenget mitt taktisk og de sitter helt åpent. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Se hvordan folk posisjonerer seg. Var det som var poenget mitt taktisk og de sitter helt åpent. Har man ikke flere poeng å flytte på, så har man ikke det. Da stopper man midt uti det åpne og må håpe på det beste. Uansett så er det der turbasert og ga meg håp om noe stort! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Skeptisk. Har mer troen på Xenonauts mht å lage en troverdig remake. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så vidt jeg forstår er det IKKE turbasert, men pausbart real-time. http://www.xcom.com/enemyunknown/index.php Synes det grafisk ser lekkert ut, men det er flere ting som skurrer for meg. Etter hva jeg har lest blir det "70 spillbare missions". Ut av det trekker jeg konklusjonen om en linær kampanje som bryter helt med de originale spillene. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Liker ikke hvis det er faste antall missions. Hele greia var ar hver mission og playthrough var unik for hver person. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Se hvordan folk posisjonerer seg. Var det som var poenget mitt taktisk og de sitter helt åpent. Sånn det går når man ikke er forsiktig med TU-ene. Håper at geoscape-delen også er minst like omfattende som den turbaserte kampdelen. Halvparten av opplevelsen har alltid vært å putle med baser, overvåking og forskning, det hadde vært synd om de kuttet ned på det. Håper også at du fremdeles kan velge akkurat hvor på jorda du vil ha basene dine. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er absolutt alle PR-bildene fra dette spillet tatt på konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå