Joachim_F Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Dette er starten på lovende ny eventyrspillserie. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Kult at du anmeldte dette spillet. Fin anmeldelse. Må nok få med meg dette. Så vidt jeg vet er spillet en remake av et freeware-spill de selv står bak, så hvis noen er skeptiske kan de sikkert prøve det for å finne ut om dette spillet er noe for dem. Resonance kan forøvrig forhåndsbestilles nå enten direkte fra Wadjet Eye for å få fysisk eksemplar, eller fra GoG hvis det ikke er så farlig. Hvis noen av en eller annen usannsynlig grunn ikke har fått med seg det. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Av direkte latskap, har ikke jeg giddet å lett rundt: Hvor kan dette kjøpes og hvor ligger prisen sånn ca? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Leste om dette spillet for noen dager siden. Virker interessant. Samme gjør Resonance. Har også testet et spill som heter Dream Machine som jeg likte godt. Kan spille Chapter 1 gratis på hjemmesiden http://www.thedreammachine.se/ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Dæven så skummel han dere rasta fyren var, Minner meg om søppel monsteret i Fraglene ......-_-' Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Av direkte latskap, har ikke jeg giddet å lett rundt: Hvor kan dette kjøpes og hvor ligger prisen sånn ca? Sakset fra bunn av anmeldelsen: The Journey Down er i salg gjennom en rekke digitale nettbutikker. Se den offisielle nettsiden for oversikt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Grim Fandango var det første jeg tenkte da jeg så de første skjermbildene av dette for noen dager siden. Hvis miljøene og musikken i kombinasjon er i stand til å skape i nærheten av samme stemning som i det gamle spillet, så er jo dette et must. Får investere i denne første eptisoden etter eksamenstida. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Av direkte latskap, har ikke jeg giddet å lett rundt:Hvor kan dette kjøpes og hvor ligger prisen sånn ca?Sakset fra bunn av anmeldelsen:The Journey Down er i salg gjennom en rekke digitale nettbutikker. Se den offisielle nettsiden for oversikt. Har du set Jeg er visst latere enn jeg tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå