hakrist Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er det noen andre her som har XaserIII kabinettet og moddet det? Tips til mod's og forbedringer mottas med takk. (Var innom denne topic'en: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=141572 og posta et par tips ang Thermaltake Xaser III forbedringer, men nå vil jeg høre hva dere har å si) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dette har kanskje ikke så mye med modding å gjøre, men allikevel, du må for Guds skyld IKKE kjøpe det kabinettet! Hvem har lyst til å drasse på at 18 kg's kabinett på et LAN? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tror ikke det er så mye å gjøre med de kabinettene. Of topic: har en kompis som har det kabinettet. Det er SVINTUNGT!!! Særlig døra og fronten. Massivt metall! Og det blir sykt mye rot i kablene til alle viftene. Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dette har kanskje ikke så mye med modding å gjøre, men allikevel, du må for Guds skyld IKKE kjøpe det kabinettet! Hvem har lyst til å drasse på at 18 kg's kabinett på et LAN? Kan hende at jeg forbinder det med en annen Tt-kasse men fantes ikke denne i aliminium? Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Riktig. Xaser3 serien finnes i aluminium utførelse 5-7 kg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men forsatt er den fronten svintung i forhold til resten av kabinettet. Når ein skal på lan er det vel like godt å ta av den døra ( 3-4 kg) lettare. mvh JanEirik Som har Xaser 3 alu versjon. Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Da er d jo bare å putte døra i en pose/sekk der du har tastatur, mus........ Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eller man kan trene litt styrke å bære det.... Eller få en kompis til å hjelpe. Trenger ikke alltid å finne den vanskeligste metoden. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 18 kg??? Kassa mi veier 43 kg Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 43 KG???? hva har du det bly? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 43 KG???? hva har du det bly? Flere hundre GB med .mp3 ! Lenke til kommentar
Slafsehund Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke snakk om tungt jeg hadde med meg skjermen min en 24 tommer widescreen på 41 kg og vapochillen min på oslolan, det var tung det. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke snakk om tungt jeg hadde med meg skjermen min en 24 tommer widescreen på 41 kg og vapochillen min på oslolan, det var tung det. minner meg på at jeg har bilder av en fyr som sykler hjem fra lan hos meg med en 20kilos 19" crt i en sekk på ryggen, og kabinettet i handa... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 legg bildet her da..hade vært morsomt å se på det da ! :wink: Lenke til kommentar
Slafsehund Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 He he Det var ikke en vapochill han hadde i hånda, det er helt sikkert Her er bilder av monitoren min, tung !#"#¤% ja http://sunsolve.sun.com/handbook_pub/Devic...remium_CRT.html Lenke til kommentar
zyp Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Her er en zippet fil med 20 bilder av fyren... dårlig kvalitet, tatt med et 200kr's digitalkamera... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå