Icetears Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg skriver her nå etter at Acer sin kundesupport ikke ga meg så mye svar. Som jeg skrev til acer: Skjermkortdriver for gammel, driverversjonen er 8.7 og siste fra AMD er 12.4Når jeg laster ned fra AMD sine sider med autodetect oppstår det feilmelding som sier at driveren ikke er kompatibel. Det oppstår hvit skjerm og dataen må tvinges til restart via power off, skjermen kan bli stripete med grønne og svarte farger. Har forsøkt å oppdatere BIOS, uten hell.. Finnes det en NYERE skjermkortdriver til denne maskinen som er kompatibel? Og svaret jeg fikk: analysen er ferdig og her er vårt svar:Hi! Theres no newer driver for this computer then the one you can find on our webpage www.acer.no. do you have any problems with the display in this comhen try a recovery Jeg legger opp en film med selve problemet på, nå er jeg igjen litt utsikker på om det er skjermdriver eller skjermen som kødder med dårlig kontakt. Recovery, som acer anbefalte funket dårlig. Her spiller jeg ett spill for å kunne fremprovosere problemet, det kommer alltid når skjermkortet blir belastet tungt, derfor tenker jeg driver. Oppdaterer jeg fra AMD sine sider med autodetect får jeg "driveren er ikke kompatibel med kortet". http://jadedshadows.net/skjerm.mp4 Hjelp, vær så snill Lenke til kommentar
mags2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 For meg ser det ut til at du har en litt sliten prossesor også....varer ikke evig vet du....varme er noe dritt. Men pussig at du ikke får kjørt ut recovery på den... Har samme maskin stående, skal starte den og overclocke litt Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Men jeg har knapt brukt den, mulig prosessoren er for dårlig som du sier, men da hadde jo alt gått saktere og skjermen fungert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå