Latias Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Gruppe D 1. Ukraina .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 2. Sverige .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 3. Frankrike .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 4. England .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 11. juni - 18:00: Frankrike - England 11. juni - 20:45: Ukraina - Sverige 15. juni - 18:00: Ukraina - Frankrike 15. juni - 20:45: Sverige - England 19. juni - 20:45: England - Ukraina 19. juni - 20:45: Sverige - Frankrike Lagene Ukraina Trener: Oleh Blokhin Kaptein: Andriy Shevchenko Beste EM-prestasjon: Debutant (Vinnere som en del av Sovjetunionen - 1960) Sverige Trener: Erik Hamrén Kaptein: Zlatan Ibrahimović Beste EM-prestasjon: Semifinale - 1992 Frankrike Trener: Laurent Blanc Kaptein: Hugo Lloris Beste EM-prestasjon: Vinnere - 1984 og 2000 England Trener: Roy Hodgson Kaptein: Steven Gerrard Beste EM-prestasjon: Bronse - 1968 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tre veldig gode lag, Sverige har ett veldig bra lag på gang, og Frankrike har kommet seg siden 2010. Tror dette blir den mest spennende gruppen når nærmer oss 19. juni. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Hva tror vi om naboene våre? Kan de komme seg videre fra gruppa? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Malouda og Evra skal være utelatt fra troppen til Frankrike. Clichy erstatter Evra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva tror vi om naboene våre? Kan de komme seg videre fra gruppa? Ut i fra det de gjorde i kampen i kveld så tja. I den grad det er mulig å sammenligne virket de langt bedre enn f. eks. England mot Norge. Zlatan med godform under turneringen kan utgjøre mye. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Zlatan er konge. Håper han gjør det bra og tar Sverige videre! Lenke til kommentar
Payung Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Zlatan må gjerne føre Sverige videre. Redd England kommer til å spille dørgende kjedelig fotball. Har Hodgson fått orden defensivt tror jeg de kan komme seg videre. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Denne gruppa tror jeg kan gi noen overraskelser, verken Frankrike eller England spiller bra om dagen. Tror Sverige gjør det bra og hjemmelag gjør det nesten alltid bra. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper på Sverige og Zlatan. Gjerne hattrick av Zlatan mot England. Minst. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Malouda og Evra skal være utelatt fra troppen til Frankrike. Clichy erstatter Evra. Whaaat? Hvor har du dette fra? Malouda er vel en av de som har spilt mest i kvalik? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) edit; dobbelpost gr. dolphin hd. Endret 5. juni 2012 av kimaasen1984 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg antar at England og Frankrike går videre, men både Ukraina og Sverige er gode nok til å kapre hver sin plass i kvartfinalen. Jeg tror ikke Frankrike får enda et fiasko-mesterskap, og jeg tror ikke Ukraina gjør seg helt bort heller. Denne gruppen er den gruppen jeg ser det som mest sannsynlig at alle lag ender på fire poeng hver. Jeg sier ikke at det skjer, men det overrasker meg ikke om det hender. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 England? Kjedelige England? Herregud - de kommer til å dumpe ut, sannsynligvis med 1 poeng eller mindre. Jeg er anglofil på min hals, men jeg har ingen tro på dem i dette EM. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sjansene er store for at England må dra tidlig hjem, ingen tvil om det. De har vel kun scoret to mål på to kamper med Hodgson som manager, og de er nok avhengig av flere scoringer nå. Når Defoe i tillegg må hjem en tur, og trolig går glipp av Frankrike-kampen, og Rooney er suspendert mot både Frankrike og Sverige ser det unektelig vanskelig ut. Samtidig tror jeg ikke Ukraina er så gode som de var for kun noen år siden, og selv om de er arrangør tror jeg de ender på nedre halvdel i gruppa. Sverige virker å være i god form, og med en målscorer av verdensklasse er det selvsagt fullt mulig at de slår ut England. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Come on, England! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror england overrasker positivt, nettopp fordi det har vært en del oppstyr og at alle avskriver dem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Dette er hva Barton synes om Hodgsons EM-tropp: «Når Jordan Henderson er i England-troppen, så har alle engelskmenn som ikke er i troppen grunn til å føle seg fornærmet» Hah, sannhet! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Barton er sikkert drita og forbanna på FA etter at han ble stempla som en bedriten taper og en skam for England/verden. 2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Henderson klarer i det minste og oppføre seg da! Men jeg håper som alltid at Three Lions gjør det bra! Men frykter på at det blir en kvartfinale exit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå