Gå til innhold

EM: Gruppe C (Spania, Irland, Kroatia, Italia)

Latias

59 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er synd at Spania vinner. Hadde håpet at de skulle ryke ut i gruppespillet sammen med Italia.

MEN hodet mitt mente det var høyst usannsynlig, så jeg satte mine resterende 39 kr på Spania-seier med 2 i handicap. Håper dette holder inn :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde håpet at Arne Scheie skulle få kommentert flere kamper, når NRK endelig fikk vist fotball igjen. Men neida!

Hvorfor vil du se Scheie? Du må være litt av en nostalgiker for å være fornøyd med Scheies kommentering. Mannen har tapt seg med alderen. Hvis vi ser bort ifra at han ikke kan uttale halvparten av spillernes navn korrekt, så gjør han utrolig mange "blandefeil". Han kan finne på å kalle Italia for Spania ørten ganger i løpet av kampen og presterte også å kalle Buffon for Casillas. Det er irriterende.

Det er din mening angående underholdning. Det støtter ikke opp at La Liga er en bedre liga at de har hatt en bra sesong internasjonalt. Sånt vil alltid variere, det var tross alt ingen spanske lag i finalen, men det svekker ikke ligaen for det.

Premier League og La Liga har mye forskjeller i fotballideologi og taktikker, men å si at La Liga er en mer teknisk liga blir for dumt.

Men såklart, elsker du Barca's sentre, sentre, sentre-fotball er det ditt valg, men personlig har jeg mer sans for mer variert fotball. Jeg ser for eksempel landslaget til Tyskland anyday ovenfor Spania.

Hvorfor er det for dumt å si at La Liga er en liga med bedre tekniske spillere? Den er helt tydelig det. Spillerne i ligaen er bedre med ball i beina der. Det gjelder ikke bare Barcelona og Real Madrid. Sammenligner du ferdighetene til spillerne i bunnen av La Liga med spillerne i bunnen av Premier League så finner du helt klart en forskjell. Det er overhodet ingenting dumt med det.

Det overrasker meg ikke at Torres gjør det skarpt i EM. Han er en klassespiller og de aller fleste probleme hans sitter mentalt, slik som de ofte gjør på dette nivået.

Endret av Jørgen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når alternativet til Scheie er Christian Nilsen/Halvard Thoresen/Andreas Stabrun Smith, som jeg ikke mener holder høyre nivå enn Olav Tråen, så sier det seg selv for min del.

Disse kommenterer mye annet enn det som skjer på banen. De får ikke med seg detaljer som skjer i løpet av kampen, og viser generell liten kunnskap rundt spillet. Scheie er det nærmeste NRK kommer SVT sin høye kvalitet.

Ja, Scheie bommer på detaljer han også, men det blir bagateller mtp. alt det andre han mestrer.

Nostalgiker er jeg helt sikker, ettersom jeg mener fotballkommentering var bedre før. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hva skjer om Italia og Krotia har like mange scorte og innslupe mål? Og like mange poeng? Innbyrdes oppgjør ble jo også 1-1 . Hmm

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...