makkaa Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 makkaa har jo ikke akkurat bevist noe form for objektivitet her på forumet, og bruker enhver sjans til å henge ut Torres, uansett hva som skjer... Min mening er den objektive meningen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Latterligste jeg har hørt noensinne. Torres sin største suksess var i Liverpool Det var til Lolliken, siden jeg og Zeromac posta likt Og hva var latterlig med det jeg sa? Eneste latterlige kommentaren her er den du spydde ut. Prøv igjen... Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du sier at Torres mislyktes i Premier League fordi La Liga er en bedre liga? 1) La Liga er ikke en bedre liga enn Premier League 2) Torres sin største suksess var i Liverpool, som er i Premier League. Derfor var det latterlig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Min mening er den objektive meningen Da tror jeg ikke du har skjønt meningen med objektivt, kamerat... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 1) Ikke det nei, hvor mange spanske lag var med i europeiske cuper denne sesongen. 2) Suksess og suksess, har nå strengt tatt ikke vunnet noe som helst som betyr noe. OG btw den største suksessen han hadde/har i England var med Chelsea når han vant CL. PL er mer underholdende liga fordi den er tettere mellom topp og bunn, La Liga er bedre teknisk sett og spillemåte , imo., men taper seg litt på at det er et veldig gap mellom de to første plassene og bunn. Ser La Liga anyday ovenfor Premier League. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Gap mellom to første og bunn? Det er et helt jævla hav mellom de to første og tredjemann. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 ergo veldig gap, lese hele teksten Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er din mening angående underholdning. Det støtter ikke opp at La Liga er en bedre liga at de har hatt en bra sesong internasjonalt. Sånt vil alltid variere, det var tross alt ingen spanske lag i finalen, men det svekker ikke ligaen for det. Premier League og La Liga har mye forskjeller i fotballideologi og taktikker, men å si at La Liga er en mer teknisk liga blir for dumt. Men såklart, elsker du Barca's sentre, sentre, sentre-fotball er det ditt valg, men personlig har jeg mer sans for mer variert fotball. Jeg ser for eksempel landslaget til Tyskland anyday ovenfor Spania. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tror vi skal sette en strek for diskusjonen der jeg, og bare bli enig med at vi har to vidt forskjellige filosofier om hvordan fotball skal spilles. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jepp, det blir litt offtopic. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Torres spiller desverre i Chelsea, de fleste som har sett taktikken til Chelsea forrige sesong skjønner hvorfor det er vanskelig for en spiss som Torres å score. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Vel, Torres har vel hatt sine muligheter til å score på for Chelsea? 100% sjanser osv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Spania har stålkontroll! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Oioi..Æsj så kvalmt og deilig mål! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Given gir jo retur på alt Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Herlig å se irene sprelle seg opp i pølseboden ^^ Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Satser på at Kroatia slår Spania og at Italia slår Irland neste runde da. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 En syk redning, og kommentatorene sovner nesten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 TORRRRRRRRRRRRRRREEEESSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå