Maefteda Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Italia har jo vært eksemplariske. Kroatia lå nede store deler av kampen. Hadde forventet det omvendte. Håper Spania ryker. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hadde håpet at Arne Scheie skulle få kommentert flere kamper, når NRK endelig fikk vist fotball igjen. Men neida! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kalte nettopp Drillo, Super Mario for Ballotini? Yes. Håper Arbelao, Alonsio og gjengen varter opp med festfotball nå! Lenke til kommentar
Payung Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Første kamp i EM at jeg ser på NRK (i mangel på bedre alternativer der jeg var), og det er helt utrolig hvordan to kommentatorern kan være så fantastisk dårlige. Dette var første og siste kamp på NRK under dette EM'et. Måtte de holde seg langt unna alt som har med internasjonal fotball å gjøre. Helt åpent i denne gruppa mellom tre lag. Edit: Dersom Spania vinner i kveld, går Kroatia og Spania til kvartfinalen med 2-2 i siste kamp - uansett hvor mange mål Italia vinner med. Veland Blir spennende å se om Spania - Kroatia gjør som våre naboer gjorde for noen år siden. Endret 14. juni 2012 av Payung Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Syns alle kommentatorne på de norske kanalene er under middels. De Svenske kanalene kan jeg tolerere, så jeg velger de når jeg kan. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Torres starter. Hadde vel tre sjanser på ca. et kvarter mot Italia, så tror faktisk han scorer i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Torres starter. Hadde vel tre sjanser på ca. et kvarter mot Italia, så tror faktisk han scorer i dag. OIOIOIO Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Torres show starter allerede ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Blondie er i gang! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hahah, vent litt, av 22 spillere på banen, så er det _Torres_ som scorer! EM 2012 har virkelig alt! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor skulle det ikke være torres? Han har mye bedre scoringsrate en flesteparten utpå der. Veeeeldig morsomt makkaa. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Unner Torres noen mål nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hahah, vent litt, av 22 spillere på banen, så er det _Torres_ som scorer! EM 2012 har virkelig alt! Var det virkelig en så stor overraskelse for deg? Da tror jeg du ikke har fulgt med mye i det siste. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det var et kjempesjokk, og jeg har fulgt med. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Torres har vært dårlig pga. at han spiller i en liga/lag som ikke greier å få fram det beste i spilleren. Face it, engelsk fotball er ikke like bra som den engang har vært. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvis engelsk fotball er dårlig burde han score mer der, ikke mindre. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tenkte nå mer på at skal han score noe, så er det som regel et one man show. Lite hjelp fra lagkompisene. Torres passer bedre i en mer teknisk og pasningsterk liga som f.eks La liga Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 makkaa har jo ikke akkurat bevist noe form for objektivitet her på forumet, og bruker enhver sjans til å henge ut Torres, uansett hva som skjer... Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Latterligste jeg har hørt noensinne. Torres sin største suksess var i Liverpool Det var til Lolliken, siden jeg og Zeromac posta likt Endret 14. juni 2012 av Snuzk1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 makkaa har jo ikke akkurat bevist noe form for objektivitet her på forumet, og bruker enhver sjans til å henge ut Torres, uansett hva som skjer... I såfall burde han søke jobb som skribent hos Nettavisen. Ligner veldig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå