JohnsonJr Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Skittent spill av Portugal! Vel fortjent mål til tyskland! Endret 9. juni 2012 av JohnsonJr Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Morten Harket skåret jaggu! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Gomez ligner så enormt på Joaquin Phoenix. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Folk snakker om at Ronaldo er verdens beste for at Messi gjør det så dårlig på landslaget.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ronaldo har dominert for to klubber i to forskjellige ligaer. Folk bruker landslaget om Messi for det er det eneste andre laget han spiller på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) @Emil: Det har eg ikke hørt. Hører bare konstant Messi runking og hvor Ronaldo alltid må finne seg i å være i skyggen av verdens beste fotballspiller..som visstnok er Messi ifølge noen. Endret 9. juni 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Drit i Messi vs Ronaldo-diskusjonen her da. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er han litt kald der så tar han skuddfinte. Gahhhh! Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Portugal sikler etter mål Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Elsker Tyskland. Bare elsker dem. Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
AwZuum Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg tror etter i dag at Tyskland og Nederland vil gå vidre fra gruppe B. Til tross for at Nederland tapte mot Danmark virket de svært aggresive, men klarte ikke å få ballen i mål. Nederland ble i tillegg under kampen snytt for en straffe som kunne endret kampen kraftig. Jeg tror Danmark vil slite mot Tyskland og Portugal etter hva jeg så i kampen mellom de to lagene. Jeg tror gruppen til slutt vil se ut som dette: Land Poeng Målforskjell Tyskland 9 +5 Nederland 3 0 Portugal 3 -2 Danmark 3 -4 Endret 9. juni 2012 av AwZuum 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vanskelig å slå Tyskland når de har EMs to største hunks (selv etter Ballack la inn årene): 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som tilfeldigvis så FC Football sin sending nå og vet hva sangen som ble spilt etter folka hadde sagt hade osv het? Var en liten snutt.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vanskelig å slå Tyskland når de har EMs to største hunks (selv etter Ballack la inn årene): @Lunatic: Avicii - Levels, den du tenker på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Den var det ja. Takker Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Folk snakker om at Ronaldo er verdens beste for at Messi gjør det så dårlig på landslaget.... I og med at Ronaldo og Messi ikke presterer like godt på landslagene sine er det tydelig at laget rundt dem i Barca og Real har mye å si for deres prestasjoner der. Lenke til kommentar
macoo Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Folk snakker om at Ronaldo er verdens beste for at Messi gjør det så dårlig på landslaget.... I og med at Ronaldo og Messi ikke presterer like godt på landslagene sine er det tydelig at laget rundt dem i Barca og Real har mye å si for deres prestasjoner der. http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10073942 Før dette har han 68 kamper og 22 mål. Vil ikke si Messi gjør det spesielt dårlig på landslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå