IcedInsanity Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 AAAAAlt for mange ego'er hos Nederland. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nederland er et pisslag. Fantastisk at de tapte, synd det var mot et danmark med douche-Bendtner i spissen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Den Nederlandske treneren ber jo om å ikke få med seg noen poeng. Pinlig å starte med van Derpsie over Huntelaar. Pinlig å bytte ut Afellay i stedet for van Derpsie. Helt forbanna håpløst og ikke minst dritflaut og bytte in Kuyt. Herlig med dansk seier. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Moro start på gruppa. Nederland var kjedelige, heia danmark. Det virker da naturlig å starte med van persie, han var tross alt en av de beste viss ikke den beste i pl i år. Endret 9. juni 2012 av Everket Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Skandale. Skandale? Hva da skandale? Handsen? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nederland er et pisslag. Fantastisk at de tapte, synd det var mot et danmark med douche-Bendtner i spissen. Hvordan kan du si at de er et pisslag? Jubler vi for drillofotball? Men ja Nederland var langt svakere enn de pleier å være, vil nok se et helt annet lag i neste kamp! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Konge! Denne gruppa kan alle fire lag gå videre fra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Det virker da naturlig å starte med van persie, han var tross alt en av de beste viss ikke den beste i pl i år. Men dette er ikke Premier League, det er EM og landslag. Sånn ellers: van Derpsie: 67 kamper, 28 mål. Huntelaar: 55 kamper, 31 mål. Jeg vet hvem jeg ville ha startet med. Endret 9. juni 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nederland er et pisslag. Fantastisk at de tapte, synd det var mot et danmark med douche-Bendtner i spissen. Hvordan kan du si at de er et pisslag? Jubler vi for drillofotball? Men ja Nederland var langt svakere enn de pleier å være, vil nok se et helt annet lag i neste kamp! Siste turnerning de var involvert i sier jeg bare, de gjorde så skam på seg selv at jeg kan ikke like laget i det hele tatt. Massiv filming, stygge takling og holdninger som ikke lignet grisen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Flott, nå blir jo danskene bare enda mer cocky enn de allerede er... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Michael Owen: 89 kamper, 40 mål Wayne Rooney: 74 kamper, 28 mål Lenke til kommentar
Everket Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det virker da naturlig å starte med van persie, han var tross alt en av de beste viss ikke den beste i pl i år. Men dette er ikke Premier League, det er EM og landslag. Sånn ellers: van Derpsie: 67 kamper, 28 mål. Huntelaar: 57 kamper, 37 mål. Jeg vet hvem jeg ville ha startet med. Sant nok, det er en viss forskjell. Men det argumentet ditt er like tynt som mitt. Jeg har ikke god nok peiling på hvordan nederland spiller til å si hvem som passer best. Ved ved første øyekast, van persie by a mile. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nederland er et pisslag. Fantastisk at de tapte, synd det var mot et danmark med douche-Bendtner i spissen. Hvordan kan du si at de er et pisslag? Jubler vi for drillofotball? Men ja Nederland var langt svakere enn de pleier å være, vil nok se et helt annet lag i neste kamp! Siste turnerning de var involvert i sier jeg bare, de gjorde så skam på seg selv at jeg kan ikke like laget i det hele tatt. Massiv filming, stygge takling og holdninger som ikke lignet grisen. Media tatt fatt i deg? Må sies at det var en _par_ situasjoner som var ekstra stygge, men motstanderne var ikke særlig mye penere selv heller. I dag virket det som om Nederland spilte for halv maskin 70% av tiden, ser man kampen over det hele så var danskene i forsvar med 11 mann stort sett hele kampen, de var solide der! Nederland ble snytt for en straffe (hands) og var udyktige og uheldige ellers. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Media tatt fatt i deg? Må sies at det var en _par_ situasjoner som var ekstra stygge, men motstanderne var ikke særlig mye penere selv heller. I dag virket det som om Nederland spilte for halv maskin 70% av tiden, ser man kampen over det hele så var danskene i forsvar med 11 mann stort sett hele kampen, de var solide der! Nederland ble snytt for en straffe (hands) og var udyktige og uheldige ellers. Nei, jeg heiet faktisk på nederland etter forrige EM og så kampene deres, og det var en tragedie. Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Danmark er så ubrukelige at det gjør vondt. Filmete pyselag som var ekstremt heldige. Det var en soleklar straffe. Bare synd Robben og VP ikke klarer å putte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 GERMANY (4-2-3-1): Neuer; Boateng, Hummels, Badstuber, Lahm, Khedira, Schweinsteiger; Muller, Ozil, Podolski; Gomez Portugal (4-3-3): Rui Patricio; Joao Pereira, Pepe, Bruno Alves, Coentrao; Miguel Veloso, Moutinho, Meireles; Nani, Postiga, Ronaldo Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Danskene kan i hvertfall holde kjeft om festfotballen sin og slutte å klage over Drillo fotball, dette var rent ran. Ikke er det noe bedre at de filmer heller, keeperen til Danmark burde hatt Oscar. Robben er som vanlig en egoist som bare tenker på seg selv og skyter fra alle håpløse posisjoner, kjenner jeg hadde blitt så forbanna om jeg hadde spil på lag med en slik type. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Flaut med nordmenn som klager over danskenes fotball. Festfotball? Nei. Men allikevel spiller de fotball som er femtiåtte ganger med underholdende enn hva det patetiske norske landslaget gjør. 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Flaut med nordmenn som klager over danskenes fotball. Festfotball? Nei. Men allikevel spiller de fotball som er femtiåtte ganger med underholdende enn hva det patetiske norske landslaget gjør. Klager ikke over fotballen, kamper vinnes av å score mål. Som nederlender så kan jeg klage og syte over kynisk forsvarsfotball, men klager også over eget lags innsats, danskene var gode defansive og hadde gullhår til de grader i dag. Nederland var rett å slett udyktige og hadde for lavt tempo i store deler av kampen. Men at de ikke klarer å sette 1! av de 152135123 sjangsene de hadde sier litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå