Gå til innhold

EM: Gruppe B (Nederland, Danmark, Tyskland, Portugal)


Latias

  

81 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Fader til fokus de av og til har på NRK. Nå er det håret til Ronaldo, før åpningskampen var det tatoveringer. Det er neppe noe programlederdama har funnet på selv, men hun fremstår ikke spesielt bra når hun tar det opp.

 

Fremstår hun noensinne bra? Har aldri sett på maken til ukvalifisert studiovert. Kjønnskvotering gone wrong, det der. Ikke at resten av teamet gjør noe for å dra opp kvaliteten på sendingen. Må faen meg ha på mute hele kvelden. Heldigvis kunne jeg høre på TV2 under kampen i dag, så håper de kanalene kan fortsette å sende kamper sånn som i dag. NRK skal ha litt kudos for god nett-TV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fremstår hun noensinne bra? Har aldri sett på maken til ukvalifisert studiovert. Kjønnskvotering gone wrong, det der. Ikke at resten av teamet gjør noe for å dra opp kvaliteten på sendingen. Må faen meg ha på mute hele kvelden. Heldigvis kunne jeg høre på TV2 under kampen i dag, så håper de kanalene kan fortsette å sende kamper sånn som i dag. NRK skal ha litt kudos for god nett-TV.

 

Synes panelet hos NRK gjorde det bra i kveld, hadde ikke noe problem å høre på de. Spesielt svensken fremstår som en fyr med peiling. Men ja, med en god programleder som stiller gode fotballrelaterte spørsmål ville det blitt mye bedre. Det skinner dessverre gjennom at fotball ikke er programlederens felt, kan faktisk begynne å lure på om hun i det hele tatt er interessert i fotball.

 

Å klage på at noen snakker en dialekt man ikke liker blir lavmål og er ikke på noen måte saklig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Misliker man en dialekt kan det ødelegge hele greia. Usaklig er det hvertfall ikke.

 

Man må klare å høre på folk. Kunne hørt en person med den dialekten snakke, men ikke i kombinasjon med den grusomme stemmen og toneleiet.

 

Når hun i tillegg er ubrukelig blir alt feil. Det er første krav.... Til og med der feiler hun.

Lenke til kommentar

Jeg forsøker å ikke fokusere på dialekt, selv om det helt klart er noen som er mer behagelige å høre på enn andre. Jeg synes dog at NRK kunne gjort en bedre jobb med studiosendingene sine. Gjestene har vært skuffende og det skinner igjennom at programlederen ikke sitter på den kunnskapen man bør forvente.

Lenke til kommentar

Må huske på at NRK er en major underholdningskanal i Norge enten vi liker det eller ikke. EM har skviset ut en del programmer de vanligvis sender. Så når noen "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu"-seere plutselig ramler inn i EM-studioet kan det ikke bare være hardcore fotballfolk. Det må være noen "kjente fjes".

Lenke til kommentar

Altså, i går (tror jeg) visste hun ikke om det var innbyrdes oppgjør eller målforskjell som var første avgjørende faktor ved poenglikhet i gruppespillet. Det er basiskunnskap som man absolutt bør ha inne for å i det hele tatt vurderes til stillingen.

 

SVT sitt EM-studio er det eneste jeg gidder å se på før og under kamp. Null reklame, gode gjester og verter jeg kan tolerere, samt god analyse av situasjoner uten at det blir langtekkelig. Nannskog går samtlige på norsk TV en høy gang. De skal ha kudos for jobben de har gjort så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...