Vestaa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Se der, ja. Bender gir Tyskland en skikkelig oppreisning. 6 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Roper folk fortsatt etter Huntelaar? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ser ut til å bli hjem å slikke sår for Nederland, stolpe ut mesterskap, bygge nytt forsvar og sansynligvis ny trener... har vært gjenganger at bytter har kommet for sent og valg av spillere og formasjon har vært tvilsomme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vel, viser hverttfall at det strengt tatt ikke var laguttak eller taktikk det var noe gærnt med. For dette her funket jo kun i noen minutter før det var slutt. sansynligvis ny trener Du tenker selvsagt på han som nettopp forlenget kontrakten sin til 2016? Patetiske greier det nederland holder på med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Haha, stakkars Ronaldo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Blir ikke overrasket om han får sparken. Uavhengig av kontrakten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Stakkars? Han har jo blomstret denne kampen. Vært fantastisk etter han scorte. Kommer til å bli farlig resten av mesterskapet nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Stakkars? Han har jo blomstret denne kampen. Vært fantastisk etter han scorte. Kommer til å bli farlig resten av mesterskapet nå. Stakkars Ronaldo at han ikke fikk hatricket der. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Sali for noen løp Portugal kjører på innimellom. Spilt en god kamp i dag ja. Nederland har de 5 siste kampene spilt av sine 4 dårligste kamper det siste 10året. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Er å være gode når det gjelder som er trikset for å vinne noe.... Og Samcki: Forrige kamp var det jo ikke mangel på bra spill, kun mangel på uttelling. Eg mente derimot at Nederland har sugd... Der ja. Tyskland og Portugal. Slik gruppen utviklet seg føler eg hvertfall at det er greit. Kunne godt sett Danmark videre, men det ville isåfall kun vært pga det er Danmark. Portugal var helt rå i dag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Gårsdagens resultater hjelper jo også Portugal og Tyskland inn i semifinalene. Ser ikke helt hvordan Hellas og Tsjekkia skal kunne tukte disse to lagene. Spesielt Tyskland er jo dominante til de grader i samtlige kamper i gruppespillet. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Deilig at de beste går videre. Også deilig å se at Portugal kan hvis de vil. Spilte faktisk underholdende fotball i dag. Når det gjelder Danmark er jeg overrasket over at de klarte å hevde seg mot Tyskland, Portugal og Nederland. Agger, Dehli og Bendtner har vært meeeget god. Eriksen en gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Synd at Nederland går ut, men dette (og det forrige) mesterskapets lag har vært forferdelig å følge. Gleder meg over Ronaldos prestasjon, og gleder meg til det som sannynligvis blir en semifinale mellom Spania - Portugal. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Deilig at Tyskland er videre. Var vanskelig å velge hvilken kamp jeg ville se, men holder med Tyskland, så valget var greit. De spiller så utrolig fin og ryddig fotball, og det er det jeg liker aller best. Spillet er organisert, ryddig, og presist. Herlig EDIT: Var vel egentlig ikke så vanskelig å velge Endret 17. juni 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Var vanskelig å velge hvilken kamp jeg ville se, men holder med Tyskland, så valget var greit. Ok Endret 17. juni 2012 av Jotun Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fader til fokus de av og til har på NRK. Nå er det håret til Ronaldo, før åpningskampen var det tatoveringer. Det er neppe noe programlederdama har funnet på selv, men hun fremstår ikke spesielt bra når hun tar det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Sa Gamst at Bayer'n vant Champions League? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Stussa over det jeg og, men som hu dama sa "Du er interessert i hår" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hu dama var som sagt grusom. Klarer ikke den dialekten på damer. Høres så "klagete" ut. I tillegg hadde hun en forferdelig stemme og stressende snakkemåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå