Zeph Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Med siger til Danmark og Portugal er det mogleg ja. Dei vil i alle fall få like mange poeng, men eg er ikkje sikker på kva reglane er der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Første betingelse etter likt antall poeng er jo innbyrdes oppgjør...? Endret 17. juni 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvordan kan Nederland komme videre da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nederland trenger en rutinert mann bak, de har jo mistet den viktigste de hadde der bak: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Første betingelse etter likt antall poeng er jo innbyrdes oppgjør...? http://www.nrk.no/sp...ll/em/1.8198576 Eg forstår det ikkje heilt sjølv endå. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Herregud for noen kamper! Har vært heldig å fått med meg 3 av 4 mål, pga nokså god timing på switchingen. MEN, gi med en tv til, NÅ! Hjelpe meg da fjompen. Du har da pc, NRK.no!!! Tyskland på TV2 på tv, og portugal på nrk.no Ah, herremiiiin!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Fra linken: Danmark er videre med seier over Tyskland dersom Portugal avgir poeng mot Nederland. Portugal må slå Nederland i siste kamp for å være sikret avansement. De kan også gå videre med uavgjort dersom Tyskland slår Danmark. Så kombinasjonen Portugal Danmark går ikke, for da havner evt. danmark og portugal på likt poeng, og da går portugal videre på internt oppgjør? Slik eg forstår det Edit: La til sitat så ikke folk tror eg har for mye peiling..... Endret 17. juni 2012 av Jotun Lenke til kommentar
macoo Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Danmark er videre med seier over Tyskland dersom Portugal avgir poeng mot Nederland. Portugal må slå Nederland i siste kamp for å være sikret avansement. De kan også gå videre med uavgjort dersom Tyskland slår Danmark. Så kombinasjonen Portugal Danmark går ikke, for da havner evt. danmark og portugal på likt poeng, og da går portugal videre på internt oppgjør? Slik eg forstår det Du har forstått det riktig ja Krysser fingerne for Danmark. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Men jeg skjønner ikke hvordan Nederland kan gå videre fordel Danmark når Nederland vil da ha 3 poeng og Danmark har slått de? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei, om Portugal og Danmark vinner blir det innbyrdes mellom Danmark, Portugal og Tyskland. Alle med hver sin seier og 3 poeng. Portugal med 3-3 i målforskjell innbyrdes mens før denne runden har Tyskland 1-0 i målforskjell og Danmark har 2-3. Om da Danmark vinner 2-1 får de 4-4 i målforskjell og vinner gruppa mens Tyskland ryker ut med 2-3. Men jeg skjønner ikke hvordan Nederland kan gå videre fordel Danmark når Nederland vil da ha 3 poeng og Danmark har slått de? Fordi det er et lag som heter Portugal med i bildet.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Ja, for da blir det flere lag som telles innbyrdes?? Det er jo sånn Nederland kan gå videre også. De får likt innbyrdes om de slår portugal i kveld. Men for å ikke ryke på målforskjell må de vinne med 2 poeng. Endret 17. juni 2012 av Jotun Lenke til kommentar
macoo Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Er stor fordel å gå videre fra den gruppen siden de møter nummer 1 og 2 fra gruppe A, som jo var Tsjekkia og Hellas, (ikke akkurat de største favorittene) her kan til og med Danmark komme seg videre fra kvart Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ja, for da blir det flere lag som telles innbyrdes?? Innbyrdes er alltid kampene mellom de som ender på likt antall poeng. Om det er 2 eller 14 lag spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Nå begynner styggespillet også Ja, for da blir det flere lag som telles innbyrdes?? Innbyrdes er alltid kampene mellom de som ender på likt antall poeng. Om det er 2 eller 14 lag spiller ingen rolle. Jau, eg skjønner ikke helt kor eg fikk noe annet for meg fra. Edit: Jo. Eg tenkte for enkelt. Tenkte bare Nederland portugal f.eks. Og da er jo saken enkel. Blir jo som en minipujle i pulja når tre lag har like mange poeng. Liker igrunn den løsningen bedre enn å gå rett på målforskjell. Endret 17. juni 2012 av Jotun Lenke til kommentar
macoo Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ja, for da blir det flere lag som telles innbyrdes?? Innbyrdes er alltid kampene mellom de som ender på likt antall poeng. Om det er 2 eller 14 lag spiller ingen rolle. Om Danmark, Nederland og Portugal ender opp med like mange poeng, pluss at alle har vunnet over ett av de andre to lagene og tapt over ett, og også har samme målforskjell, hva skjer da, kron eller mynt??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Sånn går det når midtstoppere skal gjøre det foran kassa.... Idiotkommentator. Det er jo et av de viktige angrepsvåpnene til veldig mange lag, at midstoppere går opp på dødballer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Om Danmark, Nederland og Portugal ender opp med like mange poeng, pluss at alle har vunnet over ett av de andre to lagene og tapt over ett, og også har samme målforskjell, hva skjer da, kron eller mynt??? Da går det på målforskjell inkludert kampene mot Tyskland. Om det fortsatt skulle stå likt og de to lagene som står likt spiller mot hverandre i siste kampen blir det straffesparkkonkurranse. Om de ikke spiller mot hverandre eller det er mer enn to lag som står likt går det på UEFA-ranking. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Tror Nederland må skifte formasjon, flytte fram Van Persie sammen med Huntelaar, flytte opp presset og øke balltempo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nederland har jo egenhendig tatt ut RvP av kampen... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ser ut som det er på vei til å smelle mellom Nederland og Portugal igjen. Spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå