Samcki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 jaja, som sagt så vinner man ikke kamper med fin fotball. Nederland skal gjøre ting for vanskelig. Dog ikke over og ut for Nederland enda, vinner de med 2 mål mot Portugal og Tyskland vinner mot Danmark så er de videre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Herlig! Da ble eg noen tusen kroner rikere idag også Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvor er det jeg kan få sett denne kampen? Hvilken kanal? TV2 sumo sender jo ikke Canal 9. Svt1 og db.no SVT1 > kinastream > canal 9. HD + det beste studioet + gode kommentatorer hos svenskene. Klart det beste EM-studioet. Takker Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dog ikke over og ut for Nederland enda, vinner de med 2 mål mot Portugal og Tyskland vinner mot Danmark så er de videre. Må de ikke vinne med 3 mål? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dog ikke over og ut for Nederland enda, vinner de med 2 mål mot Portugal og Tyskland vinner mot Danmark så er de videre. Må de ikke vinne med 3 mål? Nei, Portugal står på målforskjell 0, danmark på 0, nederland på -2 (vinner Nederland med 2 mål er de sikret videre om Tyskland vinner). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Håper på Nederland, men er uenig i at fin fotball ikke vinner kamper. Jeg holder med Nederland i dette mesterskapet, men de har ikke spilt vakker fotball, og samspillet er altfor dårlig. Robben er ekstremt forutsigbar, og når skuddfoten og rykket ikke er 100 % så er han ikke umulig å spille mot. Den eneste som virkelig overrasker (positivt) er Sneijder som har vært Nederlands beste i de to første kampene nå. En ekte vinnerskalle. Fryktelig å bytte inn Kuyt for Robben når man jager mål. van Bommel og de Jong kan heller ikke begge starte som sittende midtbanespillere mot Portugal. Håper på en angrepskonstellasjon med Huntelaar, Van Persie, Sneijder og Robben mot Portugal. Det skal være mulig å slå Portugal med to mål, og jeg tror Tyskland feier over Danmark. Mesterskapet har begynt bra. Endret 13. juni 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dog ikke over og ut for Nederland enda, vinner de med 2 mål mot Portugal og Tyskland vinner mot Danmark så er de videre. Må de ikke vinne med 3 mål? Nei, Portugal står på målforskjell 0, danmark på 0, nederland på -2 (vinner Nederland med 2 mål er de sikret videre om Tyskland vinner). Stemmer, jeg glemte at Portugal sin målforskjell også påvirkes om Nederland slår dem med to mål Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Synes faktisk Sneijder har vært EMs beste spiller så langt, tiltross for et begredelig Nederland. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tar jeg feil om jeg sier at Tyskland ikke er videre? I teorien kan de vel fortsatt gå ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Det var det jeg trodde, men jeg ble forundret da NRK rett etter kampen meldte at Tyskland var videre. Endret 13. juni 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Håper på Nederland, men er uenig i at fin fotball ikke vinner kamper. Jeg holder med Nederland i dette mesterskapet, men de har ikke spilt vakker fotball, og samspillet er altfor dårlig. Robben er ekstremt forutsigbar, og når skuddfoten og rykket ikke er 100 % så er han ikke umulig å spille mot. Den eneste som virkelig overrasker (positivt) er Sneijder som har vært Nederlands beste i de to første kampene nå. En ekte vinnerskalle. Fryktelig å bytte inn Kuyt for Robben når man jager mål. van Bommel og de Jong kan heller ikke begge starte som sittende midtbanespillere mot Portugal. Håper på en angrepskonstellasjon med Huntelaar, Van Persie, Sneijder og Robben mot Portugal. Det skal være mulig å slå Portugal med to mål, og jeg tror Tyskland feier over Danmark. Mesterskapet har begynt bra. Enig med at van Bommel og de Jong ikke kan starte i lag mot Portugal, men van Der Vaart var meget svak i dag når han kom inn. Virket sliten og umotivert. Sneijder meget bra. Virker som han har fått vekk det ego problemet det kunne virke som han hadde i VM. Mye mer lagspiller nå. Kanskje også Huntelaar ser at han ikke kan forvente å starte framfor RvP. Fryktelig svak i dag, og kanskje Nederland har fått igang RvP nå. Hadde vært fantastisk. Heia Holland! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) E: glem det! Endret 13. juni 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis Danmark slår Tyskland, og Portugal slår Nederland, vil Danmark, Tyskland og Portugal bli stående med seks poeng hver. Da har Tyskland slått Portugal innbyrdes, Danmark slått Tyskland og Portugal slått Danmark. Det vil med andre ord ikke spille noen rolle at tyskerne har slått nederlenderne. (Det vil jo alle ha gjort.) Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hvis Danmark slår Tyskland, og Portugal slår Nederland, vil Danmark, Tyskland og Portugal bli stående med seks poeng hver. Da har Tyskland slått Portugal innbyrdes, Danmark slått Tyskland og Portugal slått Danmark. Det vil med andre ord ikke spille noen rolle at tyskerne har slått nederlenderne. (Det vil jo alle ha gjort.) Så ut fra den tabellen der kan ikke Nederland gå videre fordi Danmark har ett mål over Nederland (punkt b)? Edit: Men Portugal slår jo da Danmark. Og Nederland slår muligens Portugal. Evig spiral? Errrrr, regner med at det er jeg som tuller her nå. Melder meg ut til noen kommer med løsningen jeg Endret 13. juni 2012 av Ayb Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nederland går videre hvis de vinner med to mål, og Tyskland slår Danmark. Da vil man være i en situasjon der det er tre lag på tre poeng. Der Nederland har slått Portugal, som har slått Danmark, som har slått Nederland. Dermed vil Nederland gå videre foran både portugiserne og danskene. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Burde ikke være umulig i teorien hvertfall. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Håper på å få Tyskland og Nederland videre. Blir vanskelig for sistnevnte, men ikke helt umulig. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tyskland møter da mest sannsynelig Polen i sin kvartfinale, muligens Tsjekkia, og i tung teori kan de vel også møte Hellas. Jeg regner tyskerne som semifinalister allerede nesten. Nederland har en ufattelig vanskelig vei, men det kan gå. Vinneren av andre plassen, møter uansett ett formsterkt Russland, og den semifinale plassen blir uansett hvem som møtes i kvartfinalen vanskelig å få. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 En ting er sikkert: Man ønsker overhodet ikke å gå glipp av Nederland - Portugal. DET kommer til å bli en røsare! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå