Herr Brun Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gomez. FY FAEN! Angrer på at jeg ikke satt penger på ham som toppscorer likevel. Synd med Nederland da, nå ryker de i gruppespillet i EM for første gang siden hva da, tidlig kald krig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Huntelaar og Van der Vaart inn, Nederland 5 - Tyskland 2, dere så det først her folkens! 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Og jeg som trodde at Gomez ikke ville takle presset..! Så feil går det an å ta. Og btw, hadde v. Persie som toppscorer. Fail x2! Endret 13. juni 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
PinguShow_InnleggNO Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er det mogleg for Nederland å gå vidare sjølv med tap i kveld ? Om Tyskland slår Danmark og Nederland slår Portugal er det tre lag med tre poeng, dei kan ikkje skillast på innbyrdes oppgjer (Danmark slo Nederland som slo Portugal som slo Danmark). Då er vi vell ned på vanlig målforskjell og eit håp for Nederland ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hohoh..nesten 3 der. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis RvP faktisk fortsetter å være Arsenal-spilleren etter sommeren er det knall at han/Nederland ryker ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 RvP spiller dårlig med vilje fordi han vil hjem til London. #sannheten Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Er det mogleg for Nederland å gå vidare sjølv med tap i kveld ? Om Tyskland slår Danmark og Nederland slår Portugal er det tre lag med tre poeng, dei kan ikkje skillast på innbyrdes oppgjer (Danmark slo Nederland som slo Portugal som slo Danmark). Då er vi vell ned på vanlig målforskjell og eit håp for Nederland ? Da skal Nederland virkelig mose Portugal, i så fall. Tyskland er garantert videre med seier i kveld. Det kan være gunstig for Danmarks sjanser. Endret 13. juni 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 RvP spiller dårlig med vilje fordi han vil hjem til London. #sannheten Hashtags er den den nye tribaltatoveringen. Forøvrig en feiende flott kamp som legger alt til rette for at Danmark faktisk har en mulighet til å gå videre. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) RvP spiller dårlig med vilje fordi han vil hjem til London. #sannheten Hashtags er den den nye tribaltatoveringen. Forøvrig en feiende flott kamp som legger alt til rette for at Danmark faktisk har en mulighet til å gå videre. Yey! Jeg er trendy! Forøvrig kunne jeg vel egentlig prøvd å forklare hvordan hele innlegget er svada fra ende til annen, og hashtaggen kroner verket, men nei. Meget skuffet over Nederland, men imponert over Tyskland, god kamp så langt. Endret 13. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 RvP spiller dårlig med vilje fordi han vil hjem til London. #sannheten Hashtags er den den nye tribaltatoveringen. Wahahah, QFT. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Meget skuffet over Nederland, men imponert over Tyskland, god kamp så langt. Enig her, fin fotball vinner ikke kamper! Her må de sette alle de sjangsene de får, så om Huntelaar kommer inn så har jeg troen på spenning i kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Der er Huntelaar og VdV ja, mangler bare 5 mål nå. Forøvrig: Holland 0-2 Germany: Shots(on target) 5(2) - 6(3), Possession 59% - 41%, Pass accuracy 91% - 87%, Aerials won 33% - 67%, Tackles 4 - 17 -- WhoScored.com (@WhoScored) Endret 13. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvor er det jeg kan få sett denne kampen? Hvilken kanal? TV2 sumo sender jo ikke Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvor er det jeg kan få sett denne kampen? Hvilken kanal? TV2 sumo sender jo ikke Canal 9. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 SVT1 > kinastream > canal 9. HD + det beste studioet + gode kommentatorer hos svenskene. Klart det beste EM-studioet. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 SVT1 > kinastream > canal 9. HD + det beste studioet + gode kommentatorer hos svenskene. Klart det beste EM-studioet. This. Velger generellt Svensk tv foran norsk. Eller, syns tv2 er greit. Utover det, svensk, helt klart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Takk for tipset om SVT1. Surt om Schweinsteiger må ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå