Latias Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Gruppe B 1. Nederland .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 2. Danmark .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 3. Tyskland .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 4. Portugal .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 9. juni - 18:00: Nederland - Danmark 9. juni - 20:45: Tyskland - Portugal 13. juni - 18:00: Danmark - Portugal 13. juni - 20:45: Nederland - Tyskland 17. juni - 20:45: Portugal - Nederland 17. juni - 20:45: Danmark - Tyskland Lagene Nederland Trener: Bert van Marwijk Kaptein: Mark van Bommel Beste EM-prestasjon: Vinnere - 1988 Danmark Trener: Morten Olsen Kaptein: Daniel Agger Beste EM-prestasjon: Vinnere - 1992 Tyskland Trener: Joachim Löw Kaptein: Philipp Lahm Beste EM-prestasjon: Vinnere - 1972, 1980, 1996 Portugal Trener: Paulo Bento Kaptein: Cristiano Ronaldo Beste EM-prestasjon: Finalist - 2004 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Rart seeda gruppe. Tre finalekandidater og ett bra lag. Tror nok Danmark ryker her, og forhåpentligvis sammen med Portugal. Tyskerne og Nederlederne er mine to favoritter i hele turneringen, så håper de to kommer videre! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Gleder meg skikkelig til denne gruppa. Dødens gruppe. Tipper også at Tyskland og Nederland går videre, men portugiserne har også et sterkt lag på papiret. Blir spennende å se om Ronaldo greier å levere varene i mesterskap denne gangen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Er vel ikke noe stort problem med seedingen? Med to arrangørland og Spania og Nederland i pot 1 har man Tyskland, Italia, England, Russland og Portugal som de største lagene. Da må ett av de i pot 3. Håper Portugal finner formen og kommer seg videre, men skal holde hardt mot Nederland og Tyskland. Danmark kan godt få skikkelig juling. Endret 22. mai 2012 av KjellV Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Dette er en hard gruppe, tviler på at Danmark har sjangs. Tipper den bli: -Tyskland -Nederland -Portugal -Danmark Digg at jeg rekker Nederland - Tyskland kampen før jeg reiser! Lenke til kommentar
Payung Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Håper på Tyskland og Nederland videre, men har en følelse av at det blir Tyskland og Portugal Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Etter 6-0 seieren i dag for Nederland så ser de utrolig fryktingytende ut... rett å slett skremmende gode fremover på banen, kampen i dag var en nytelse å se på, løkkefotball, triks tuneller og alt av finesser av Nederland. Så Nederland ser bedre ut enn det de gjorte i VM for 2år siden. Litt om Nederland sin angrepsstyrke: Snijder: Kanskje den klokeste midtbanespilleren i EM, strør baller til vingene og spissene, skyter også godt og er god defansiv. Affelay: Spår jeg til å bli årets komet i EM, er en grunn til at han er i Barca. En spiller som ligner på Nani og Ronaldo i spillestil, men er en lagspiller som har en meget god teknikk. Spilleren legger kvalitetscornere, har flust av assist, god skuddfot. Robben: Raskeste vingen, teknikk som er overlegen de fleste og en meget god skuddfot, Affelay og Robben kan spille på begge sider og vi kommer til å se at de ofte bytter plass. Van Persie: Målkongen nummer 1 sammen med Huntelaar På benken: VdV, Huntelaar, Kuyt, Nasringh(spennende spiller) for å neven noen. Favoritter i gruppen er Nederland for min del, Portugal kommer til å ryke (kampen i dag var grøssende å se på, bakover sliter de til de grader). Tyskland tar en klar andre plass. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg holder Tyskland som favoritter til å vinne hele mesterskapet, men jeg har en følelse av at de ender på andreplass i denne gruppen. Om ikke Nederland og Tyskland tar seg videre vil jeg bli overrasket, men samtidig har det jo hendt større undere før. Nederland er sterke (som "alltid"), Tyskland virker bedre enn på flere år synes jeg, og da spiller det nok liten rolle hvor godt Portugal spiller. Jeg tviler sterkt på at Danmark klarer å ta seg videre, hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Heia tyskland. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Har lyst å se alle de tre store videre, så for meg blir det avgjørende hvem som er moro å se på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tyskland og Nederland har bedre erfaring med å ta seg langt i mesterskap. Tyskerne er soleklare finalekandidater, mens Nederland som regel også gjør det bra. Portugal avhenger veldig av Ronaldo, og han har ikke levert for landslaget siden han begynte å levere som faen for klubben sin. Danmark tar kanskje ett eller to poeng. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=aA7KZ30yz2s og http://www.youtube.com/watch?v=ZR9X44JDtuA&feature=related Gled dere til i morgen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ansiktet til våre danske venner under trekningen av gruppen: Jeg tror personlig at vinneren av EM kommer fra denne gruppen (Tyskland). 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Endelig starter min favorittgruppe, der Nederland er min favoritt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hvor kan jeg se kampene for i dag? Endret 9. juni 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nederland kampen NRK1, SVT4 og Dansk TV2 Tyskand kampen Canal9, SVT og DR1 Lenke til kommentar
macoo Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Mitt gruppe B tips: 1. Tyskland 2. Nederland 3. Danmark 4. Portugal Tror personlig portugal vil slite. Danmark er underdogs, og kommer til å gi alt for å gå videre, men tror ikke de klarer å slå nederland og tyskland som etter min mening er de største favorittene i hele EM. Tror også de to lagene vil vinne kampene sine i dag. Endret 9. juni 2012 av macoo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ønsker Portugal videre fra denne gruppa, gjerne sammen med Nederland. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Denmark XI: S. Andersen, S Poulsen, Agger, Kjær, Jacobsen, Zimling, Kvist, Krohn-Dehli, Eriksen, Rommedahl, Bendtner. Holland XI: Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Vlaar, Willems; Van Bommel, N de Jong; Robben, Sneijder, Afellay; Van Persie --- Ingen bomber mao. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Syns, men forventet, at vi ikke får Strootman fra start. Har lyst til å se denne hypen spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå