Armageddon Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tar Knut Tørum over Alsaker anyday. Hvis det er Tørum jeg hører da. ^^ Men svenskene slår TV2 ganske glatt. Når Sverige spiller er det eneste alternativ. Russland kommer til kvartfinalen, det er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Trege forsvarsspillere til Russland? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vekker gode minner fra når jeg alltid kjøpte Dzagoev på FM10 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Selv om Tv4 ikke sender i HD så ser kvaliteten bedre ut en C9. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Meget godt kontringslag Russland har ja, men de kommer til å slite senere i mesterskapet. Pene mål hittil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Lekende lett av russerne. Dette kam bli syke sifre! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Pen ball og praktfull lobb. Tipper 4-1 her Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fantastiske kombinasjoner Russland har i angrepsspillet sitt! Imponert..... Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Underholdende start på EM! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hadde webb fulgt dømmingen til spanjolen så skulle det der vært straffe og rødt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Må også nevnes en hands tidligere i kampen, litt merkelige situasjoner av og til. Lenke til kommentar
Populært innlegg KjellV Skrevet 8. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. juni 2012 Faen så tragiske dialekter på folka som kommenterer nå. Fant de seriøst ikke noe bedre? Tror jeg skifter til svensk. Ta deg en tur utenfor Oslo og opplev Norge. Ser ut som du trenger det. 11 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Serri. Midtbanen til Tsjekkia må jobbe hjem. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Arshavin har jo vært magisk. Skjedd med fyren? Eneste jeg kan se kontra posisjonen i Arsenal er at han trekker med innover mot midtbanen i stedet for å løpe mot dødlinja Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Haha. Dør hver gang Langli kaller Arsenal-keeperen for "Stensy". Er det så vanskelig å lære seg navnet? Stesny er korrekt uttale av navnet, tro det eller ei. Polish pronunciation: [ˈvɔi̯t͡ɕɛx ˈʂt͡ʂɛ̃snɨ] Endret 8. juni 2012 av Leo_Khenir 5 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er nok mange uttalelser som er rare, ler godt hver gang Nederland spiller for der er det så mye feil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Haha. Dør hver gang Langli kaller Arsenal-keeperen for "Stensy". Er det så vanskelig å lære seg navnet? Stensny er korrekt uttale av navnet, tro det eller ei. Polish pronunciation: [ˈvɔi̯t͡ɕɛx ˈʂt͡ʂɛ̃snɨ] Tror det kommer an på hvor i polen man er fra. Kjenner to polakker som studerer sammen med meg, de sier at Sjesjny (eller noe lignende) er det korrekte. Mannen selv sier jo sjesjny Endret 8. juni 2012 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå