Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er vel ikke gode nok? Fantastisk åpningskamp. For ca to timer siden snudde jeg meg og ga final warning om at det var tre uker med fotballkamp hver dag i vente, men at vi "heldigvis" åpnet med den kjedeligste av dem alle, Polen-Hellas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Flott 1.omgang av Polen og flott 2.omgang av Hellas. Synd det ikke ble en vinner. Endret 8. juni 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg ble underholdt, så da er jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Herlig start på em, selv om jeg mistet håpet ved pause. Samaras er noe av de svakeste jeg har sett i et em. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Følte det ble en veldig typisk førstekamp i et mesterskap. To lag som begge lufter seg på hverandres banehalvdel i hver sin omgang. Litt dramatikk og et uavgjortresultat. Kjipe her var at kanskje dommeren stod litt mer i fokus en selve kampen han burde gjort.. edit: omformulerte siste setning. Endret 8. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Herlig start på em, selv om jeg mistet håpet ved pause. Samaras er noe av de svakeste jeg har sett i et em. Han var sjokkerende dårlig ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hihi... Fikk ikke med meg kampen, men artig med dramatikk! Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Likte åpningskampen veldig godt. Spesielt de 20 første minuttene der Polen styrte kampen og Hellas var uorganiserte, så til de grader. Hellas kom seg voldsomt etter pause, og er uheldige som drar derfra med kun et poeng. Fant ut nå nettopp at jeg ikke har "Kanal 9". Hadde gledet meg til den kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som vet om Altibox har canal 9? Noen som vet om Altibox har canal 9? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som vet om Altibox har canal 9? Noen som vet om Altibox har canal 9? Vel jeg har Altibox, og ser på Canal 9 akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som vet om Altibox har canal 9? Noen som vet om Altibox har canal 9? Vel jeg har Altibox, og ser på Canal 9 akkurat nå. Okei, regner med vi har kanelen hjemme også da. Godt å vite :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Haha. Dør hver gang Langli kaller Arsenal-keeperen for "Stensy". Er det så vanskelig å lære seg navnet? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) veldig typisk førstekamp Litt dramatikk Tror ikke vi så samme kamp. Endret 8. juni 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 hehe, det var et forsøk på ironi. Men det funker sjeldent på nett. Men måten du uthevet det på får det til å se sånn ut, så takk for tipset ;] Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Webb, Atkinson og Clattenburg. Gamle kjenninger på plass i denne kampen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Faen så tragiske dialekter på folka som kommenterer nå. Fant de seriøst ikke noe bedre? Tror jeg skifter til svensk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Russland i ledelsen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Da e gjedna ein nabo av ho Tone Damle Aaberge frao Sogn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå