Niram Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Har dere små "brudd" i sendingen? Plutselig hopper sendingen 1 sek her. Edit: Det der med lydnivå på TV2 vs SVT.. Litt irriterende. TV2 sender i HD men med lav lyd. SVT sender i 480p men med god lyd. Nesten så jeg streamer sendingen via Sumo slik at jeg får det i HD, og så henter jeg lyd fra SVT Jeg merker hvertfall at lyden skurrer så vidt det er en gang i blandt. På TV2 HD. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 JAAAAA Bra for lommeboka dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Haha, marerittstart for Hellas. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hahahah! Bye bye. Gjerne LITT strengt men.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 HAhaha, jeg ler meg skakk. Sa det da jeg så det var spansk dommer: i dag blir det tullekort og utvisning! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Litt? Han snubla/sklei jo... Hadde ikke armene vært der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Haha. Som om vi ikke har nok feildømming i PL, nå får vi det i EM også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hva er pointet med dommere bak mål om de ikke dømmer på sånt? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det andre en meg som begynner å føle at dommeren er korrupt? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dummeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Tragikomisk med en slik start for dommeren. Synes ikke det er hands, men det røde kortet er antagelig top 5 av de mest ubrukelige avgjørelsene jeg noen gang har sett. Jeg får rett og slett ikke lyst til å se mer fotball nå. Endret 8. juni 2012 av Everket Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det andre en meg som begynner å føle at dommeren er korrupt? Neida. Han er bare spansk 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Synes Polen har vært bra i denne første omgangen, men dommeren har vært helt latterlig. United for forøvrig litt av en angrepsrekke neste sesong. Rooney, Bananmannen og Lewandowski. Endret 8. juni 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Bare meg eller ligner dommeren litt på Roberto Martinez? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Begge de gule kortene som førte til utvisning var av den ekstremt billige sorten. Skulle aldri vært gitt rødt for de forseelsene. Dog var det helt riktig å ikke dømme hands, det hadde vært minst like tullete. Endret 8. juni 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Lukter reprise av Sør-Korea dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå