Latias Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Gruppe A 1. Polen .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 2. Hellas .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 3. Russland .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 4. Tsjekkia .......... 0...0...0...0.....0-0.....0 8. juni - 18:00: Polen - Hellas 8. juni - 20:45: Russland - Tsjekkia 12. juni - 18:00: Hellas - Tsjekkia 12. juni - 20:45: Polen - Russland 16. juni - 20:45: Tsjekkia - Polen 16. juni - 20:45: Hellas - Russland Lagene Polen Trener: Franciszek Smuda Kaptein: Jakub Błaszczykowski Beste EM-prestasjon: Gruppespill - 2008 Hellas Trener: Fernando Santos Kaptein: Giorgos Karagounis Beste EM-prestasjon: Vinnere - 2004 Russland Trener: Dick Advocaat Kaptein: Andrei Arshavin Beste EM-prestasjon: Semifinale - 2008 (Vinnere som en del av Sovjetunionen - 1960) Tsjekkia Trener: Michal Bílek Kaptein: Tomáš Rosický Beste EM-prestasjon: Finalist - 1996 (Vinnere som en del av Tsjekkoslovakia - 1976) Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Kjempekul gruppe! Elsker østeuropeiske lag, så er fornøyd sålenge Hellas havner på siste, og Russland på første. Hvem som vinner av Polen og Tsjekkia er irrelevant Lenke til kommentar
Payung Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Her er det feil i emnetittelen. Bytt ut Tyskland med Tsjekkia. Håper Polen kan gjøre det bra på hjemmebane! 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Håper og tror Polen kommer seg videre til kvartfinalen. Russland virker å være i ganske god form, og er vel desiderte favoritter til å vinne gruppen. Hjemmefordelen er noe Polen absolutt trenger for å komme seg videre, men samtidig virker det på meg som om det polske landslaget er på vei opp av bølgedalen de har vært i de siste årene. Tsjekkia ville jeg tidligere rangert over Polen, men jeg synes ikke de er spesielt fryktinngytende lenger. De kan overraske, men jeg tror det er 55-45 i favør Polen om hvilket av disse to lagene som følger med Russland til kvartfinale. Hellas er jo ikke akkurat dårlige de heller, men jeg synes ikke de hadde verdens værste kvalifiseringsgruppe, og de andre lagene er obs på kvalitetene som ligger i det greske laget. Det er vanskelig å tippe noe plassering, men jeg setter heller penger på at de ikke går videre, enn at de går videre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror Russland og Polen går videre. Tror Polen klarer det hvis Lewandowski leverer. Ser ikke for meg at Hellas klarer å hevde seg her, og vet egentlig litt for lite om Tsjekkia. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Hva tror vi om Polen-Hellas? Hadde vært gøy med hjemmeseier! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror faktisk Polen kan vinne overlegent her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Hvilket lag heier dere på? Endret 8. juni 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Polen all the way..mest fordi eg har dem på oddsbongen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Uff, EM. Noe så kjedelig! Go Polen! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor er det så sykt mye bedre lyd på SVT en på tv2's sendinger ? Sånn er det hvert mesterskap. De skrur ned lyden til det latterlige, prøv selv å hør forskjell. !!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor er det så sykt mye bedre lyd på SVT en på tv2's sendinger ? Sånn er det hvert mesterskap. De skrur ned lyden til det latterlige, prøv selv å hør forskjell. !!!!!! Tror TV2 er opptatt av å ta med "stemningen" fra stadion. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hææ ? De gjør jo det motsatte. Du mener å ta ned stemningen fra stadion. På svt er det virkelig liv fra stadion.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Går fort i svingene. Skulle stå "tror ikke". Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Har dere små "brudd" i sendingen? Plutselig hopper sendingen 1 sek her. Edit: Det der med lydnivå på TV2 vs SVT.. Litt irriterende. TV2 sender i HD men med lav lyd. SVT sender i 480p men med god lyd. Nesten så jeg streamer sendingen via Sumo slik at jeg får det i HD, og så henter jeg lyd fra SVT Endret 8. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Lewandowski! Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå