Gå til innhold

Hva er akseptabelt i 3dMark?

erlber

Anbefalte innlegg

axeptabel 3d mark er vel 18000 i 2k1 å 5000 i 2k3 ikke noe mindre.

1) Akseptabel

2) Å/og

Dagen du lærer deg å skrive riktig kan vi diskutere hva som er akseptabelt. Men men, akseptabel score i 3dmark 2001 er rundt 10000, da kan den runne alle bra fps @ 30fps+++ (wolfenstein, quake 3 osv).

Spill som krever SERIØST 5000 (3dmark03) poeng eksisterer vel ikke ennå.

Kanskje du vil skru på AA og AF og alt som er, men det krever ikke vi som ikke har så mangt med penger.

Vi kan jo alle erstatte gfx kortene våres med våre egne behov, så det finnes ingen AKSEPTABEL 3Dmark score (forsåvidt) - faren min bruker et geforce 2 kort til windows og word osv (2d) - akseptabel score for han hadde vært noe rundt 100-200 poeng.

Selv får jeg 11190 med min ti4200, og alle spillene jeg spiller runnes smooth - så akseptabel score for meg er over 10000 i 3dmark 2001.

hva har det at jeg har skrive problemer med 3dmark å gjøre din biip

biip. :evil: biiiiiip. trenger ikke å mobbe bare forde du har litt klein score . jeg får selv nesten 14000 med ti4200.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg fikk 15630 med ATI radeon 9700pro, 256ddr ram, og p4 2.5GHz

:D

omfg, who fucking cares? Har du lest hva karen spør om? Han lurer på om scoren hans er akseptabel for et 9600 kort, ikke 9700 pro. Hvis dere vil poste og skryte (forsåvidt er det folk som har 20x bedre score enn alle på forumet sammenlagt) så kan dere mekke egen topic for 3dmark - det er helt unødvendig at ting skal spore av slik og at folk skal legge inn teite innlegg om hvorvidt bra kortet dems er.

Lenke til kommentar

1) Akseptabel

2) Å/og

Dagen du lærer deg å skrive riktig kan vi diskutere hva som er akseptabelt. Men men, akseptabel score i 3dmark 2001 er rundt 10000, da kan den runne alle bra fps @ 30fps+++ (wolfenstein, quake 3 osv).

Kanskje du vil skru på AA og AF og alt som er, men det krever ikke vi som ikke har så mangt med penger.

Vi kan jo alle erstatte gfx kortene våres med våre egne behov, så det finnes ingen AKSEPTABEL 3Dmark score (forsåvidt) - faren min bruker et geforce 2 kort til windows og word osv (2d) - akseptabel score for han hadde vært noe rundt 100-200 poeng.

Selv får jeg 11190 med min ti4200, og alle spillene jeg spiller runnes smooth - så akseptabel score for meg er over 10000 i 3dmark 2001.

hva har det at jeg har skrive problemer med 3dmark å gjøre din jæv#a

kø#d. :evil: styg#e FA#N. trenger ikke å mobbe bare forde du har litt klein score . jeg får selv nesten 14000 med ti4200.

Jævla kødd? Stygge ******? Hvem er det som mobber jeg egentlig? Jeg kommer med litt kritikk (ja) - men ikke idiotisk fjortiss namecalling - det er 110% unødvendig i dette sammenhenget.

Er det "mobb-bart" å se stygg ut eller er det "mobb-bart" å ha samme skrivefeil til en 11 åring (samt humoren og oppførselen til en)?

Ha en fortsatt god dag kjekken.

Lenke til kommentar

omfg, who fucking cares? Har du lest hva karen spør om? Han lurer på om scoren hans er akseptabel for et 9600 kort, ikke 9700 pro. Hvis dere vil poste og skryte (forsåvidt er det folk som har 20x bedre score enn alle på forumet sammenlagt) så kan dere mekke egen topic for 3dmark - det er helt unødvendig at ting skal spore av slik og at folk skal legge inn teite innlegg om hvorvidt bra kortet dems er.

han ville vel bare si at han sin score var akseptabel. å mye bedre en din.

du holder deg ikke så veldig til tema du da . du bare klager over at andre gjør det samme som deg. tulling

Lenke til kommentar

han ville vel bare si at han sin score var akseptabel. å mye bedre en din.

du holder deg ikke så veldig til tema du da . du bare klager over at andre gjør det samme som deg. tulling

Du så vel ikke min andre post? Nei det gjorde du ikke.

Btw: Å'en din skal erstattes med en fin OG.

Om folk har bedre 3dmark score enn meg bryr jeg meg HELDIGVIS lite om - men du henger deg visst opp i det som mener at jeg har dårlig score, ergo dårlig liv, ergo selvmordskandidat?

Dagen du får deg lappen (vel om 6 år?) skal du sikkert kjøpe en SPCHAAA BMW/opppimp'a 240 og hate ned på alle som kjører hyundai o.l.? Nå har det sporet av nok her, jeg gidder ikke å poste mer - men kan trygt si deg at det er et flertall av folk på forumet som gir langt ****** i hva andre har som både hardware og ytelse.

Lenke til kommentar

1) Akseptabel

2) Å/og

hva har det at jeg har skrive problemer med 3dmark å gjøre din jæv#a

kø#d. :evil: styg#e FA#N. trenger ikke å mobbe bare forde du har litt klein score . jeg får selv nesten 14000 med ti4200.

Det er ikke akkurat morro å høre slikt språkbruk, syns du bør redigere den ellers så kan en mod ta seg av dette.

Slik oppførsel ødeleger forumet.

Lenke til kommentar
jeg har ikke mobbet noen men det har du.

jeg gidder ikke å poste mer her .

sorry for min stygge språkbruk. jeg vet det ødelegger forumet.

men det var ingen vits for ham å mobbe meg for ting jeg ikke kan noe for.

Dette ser mye bedre ut :yes:

Forumet er for alle og skal være til hjelp for de som trenger det.

Lenke til kommentar

Samcki, du bør slutte moderatorleken din og heller tenke deg om 1 sekund. Tror du noen her på forumet gir en shit i om du synes ting ser bra ut eller ikke?

Det er heller ikke rart denne tråden utvikler seg til kødd og flaming, når den opprinnelige posteren kommer med så mye tull.

Denne tråden burde aldri vært startet, i likhet med 80% av de andre trådene... Folk må prøve å finne ut av ting før de mekker en tråd. Jeg skjønner at det er mye enklere å lage en tråd her, enn å prøve å finne svar på f.eks. Google. Det tar jo "hele" 40-50sekunder kanskje... (ironi).

Lenke til kommentar
Jeg fikk 10606 poeng i 3dMark 2001 SE. Er det et akseptabelt resultat med min maskin?
Jeg synes det var litt lite. Jeg scorer rundt 10500 selv, og mitt oppsett er den del svakere. Jeg har KT400 hovedkort, og XP2000+, noe ditt nForce2+XP2700+ burde slå med mer enn 100 poeng. Jeg har selvfølgelig samme skjermkort som deg.
Lenke til kommentar

Samcki, du bør slutte moderatorleken din og heller tenke deg om 1 sekund. Tror du noen her på forumet gir en shit i om du synes ting ser bra ut eller ikke?

Det er heller ikke rart denne tråden utvikler seg til kødd og flaming, når den opprinnelige posteren kommer med så mye tull.

Denne tråden burde aldri vært startet, i likhet med 80% av de andre trådene... Folk må prøve å finne ut av ting før de mekker en tråd. Jeg skjønner at det er mye enklere å lage en tråd her, enn å prøve å finne svar på f.eks. Google. Det tar jo "hele" 40-50sekunder kanskje... (ironi).

Jeg sitter her å leser på forumet for å hjelpe og lære selv, jeg syns bare rett å slett dorlig at slikt blir skrevet.

Hva ellers skulle jeg gjøre? sende PM til en moderator og vente i all evighet til noe skjer, syns at vi brukere må kunne si i fra hvis det er noe som går over streken.

Syns egentlig at denne tråden ikke er så ille, folk må da få lov til å vise hva de har i 3dmark?

Og som du sier "folk må finne ut av ting før de mekker en tråd" altså ikke alle er like flinke med data, noen trenger hjelp.

Uansett dette er helt offtopic og jeg burde egentlig ikke poste dette men av ren "irritasjon" så gjør jeg det

:shrug:

Lenke til kommentar
fikk 15599 i 01 og 5320 i 03. men eg liker ikkje 03 vesrjonen :-? siden den er ikkje spezz god til å teste me tanke på at den nestenb bare tster skjermkortet. 01 derimot er ett bedre benchmark program. noen som er eing?? :roll:
Er faktisk litt enig der, men 3d mark 03 tester jo med litt nyere effekter/shadere ++ så jeg vet ikke jeg. :shrug:
Lenke til kommentar

Denne tråden var full av masse tull, noen som holder seg til fakta, andre sklir helt uuuut....

Vi har allerede en enorm 3dMark03 tråd.....fåreslår at denne steges...blir uoversiktelig her når alle som vil stille et spørsmål på død og liv skal starte en ny tråd, bruk de vi har så langt som mulig.

Trenger ikke 20 3DMark03 tråder samtidig...dessuten er det ikke alltid nødvendig å spørre så mye, sammelign med andre som har skrevet inn sin poengsum samt beskrivelse av sin pc...

Syns jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...