Kent -amdme- Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) http://www.sweclocke...104-pa-computex Asus visar Mars III med dubbla GK104 på Computex Se på toppen av siden Your a bit late brah og? who cares men du skal "få" æren av å ha postet nyheten først Endret 6. juni 2012 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 og? who cares Jeg hadde ikke hatt noe i mot at du leste tråden før du postet. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) og? who cares Jeg hadde ikke hatt noe i mot at du leste tråden før du postet. TOTALT OT da men for å pirke var linken jeg postet til sweclockers.. altså ANNEN side enn den som allerede var postet, en link som i tillegg var oversatt med google translate fra kinesisk... lettere og bedre info fra sweclockers og for å være enda mer OT, hva vet du om hvor mye og hva jeg leser? Endret 6. juni 2012 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå