Gå til innhold

Hvilket spillmagasin er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du kjøpe PC Gamer, pass på å kjøpe PC Gamer UK, de er 10 ganger artigere og bedre å lese enn den amerikanske. US versjonen har et klistremerke på coveret som sier US Edition. Styr unna. Dødelig kjedelig traurig lesestoff. UK-versjonen er stappfull av artige bildetitler og veldig godt skrevne reviews og artikler. (signaturen min er henta fra en bildetittel til Morrowind-review :p)

Har lest PC gamer UK i 3-4 år, må si den dekker alle behov.

Men de koster desverre rundt 150,- nå. Ganske trist, når man tenker på at orginalprisen i England er £5 (60 kr). Billig å abbonere selvsagt.

Lenke til kommentar

Jeg slutta å lese slike blader når jeg fikk ADSL. Kjøper kanskje et blad hvis jeg skal ut og fly eller noe, men ellers synes jeg det er like greit å lese ting på nettet. Da finner jeg akkurat det jeg vil ha, billigere er det også. Rart importerte blader er så svinaktig dyre egentlig. Trodde de var fritatt for moms, men det gjelder kanskje bare bøker?

Lenke til kommentar

For min del er jeg en fortsatt en stor tilhenger av magasin-formatet når det kan by på mer enn en nettside kan. Edge skiller seg ut som et blad som kanskje fortsatt har livets rett selv i disse internett-tider, mens de fleste andre allerede har problemer med å holde følge med aktualiteten til nettmagasiner. Skal et magasin være verdt prisen (særlig til importert pris) bør det inneholde en del dybdeartikler, og bunnsolide anmeldelser. Det er snart ikke lenger mulig for printmagasiner å selge seg på rene nyheter, tror jeg.

Lenke til kommentar
For min del er jeg en fortsatt en stor tilhenger av magasin-formatet når det kan by på mer enn en nettside kan. Edge skiller seg ut som et blad som kanskje fortsatt har livets rett selv i disse internett-tider, mens de fleste andre allerede har problemer med å holde følge med aktualiteten til nettmagasiner. Skal et magasin være verdt prisen (særlig til importert pris) bør det inneholde en del dybdeartikler, og bunnsolide anmeldelser. Det er snart ikke lenger mulig for printmagasiner å selge seg på rene nyheter, tror jeg.

 

Helt enig med deg. Edge er faktisk det eneste bladet igjen i hyllene med bra insider stoff fra spill industrien samt de trekker frem morsommer kuriositeter fra både østen og vesten. Edge skriver også uten tvil de mest troverdige og rettferdige spillanmeldelser man kan oppdrive.

Lenke til kommentar

Official UK Xbox Magazine er best, full av sjarm og koseligheter.

 

Det der bladet som nå har tatt over for Incite PC games er den verste møkka som finnes, skal slutte å være abonnement der; de skriver på en ufattelig kjedelig måte, de er 3 måneder sent ute på alle anmeldelsene, uinteressante artikler++ helt forferdelig. Savner gode, gamle incite, den tiden da de hadde 1-5 som karakterskala :D

Lenke til kommentar
PC GAMING WORLD slår allt og alle!

 

nei, nei, nei, NEI! Hvor er humoren, hvor er de informative artiklene, hvor er aktualiteten? Alt er så utdatert, kjedelig. Det virker som de går på nettet og bare kopierer fra en dårlig hjemmeside.

 

var det ikke pc gaming world som tok over etter incite games? i hvert fall, incite var mye bedre...

Lenke til kommentar
nei, bladet er jo myntet på familier som bestiller komplette maskiner fra dell og lignende, ikke noe for oss "proffer", da er PcPro tingen :)

 

Jeg abonerer på PCPro, men det kommer jeg garantert ikke til å fortsette med. Bladene blir liggende så godt som ulest i hylla. Synes ikke de fortjener tittelen "PCpro", det er ikke akkurat veldig avanserte saker de skriver om. Jeg skal innrømme at jeg ikke kan alt de skriver om, men når det gjelder de temaene som er interessante er bladet alt for banalt. Som spillmagasin er de vel heller ikke så mye å skryte av. Likte Tekno godt (før det ble Tekno Games).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...