Gå til innhold

[Løst] HJELP! Hvilken mobil skal jeg kjøpe?!

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, men aner ikke hvilken! :huh:

Har dere noen tips?

Og ikke si Iphone 4s, fordi jeg hadde en men den klikka, og vil derfor ikke ha en ny en.

Har da noen krav for den nye mobilen da:

-Bra kamera

-Bra å høre på musikk med

-Fint design

-Android mobil

-Ikke alt for stor, eller for liten...må ha plass i lomma liksom ;)

-Brukervennlig

Håper virkelig att noen kan hjelpe meg! :)

(Sorry om ikke slike innlegg skal postes her)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

maks ca 5000,- ;)

Det er nokk til både Flaggskipa til Huawei, Motorola, Sony, LG, HTC og Samsung. :thumbs:

Men hva er det med de som er så bra da? (:

Og hvilken er best, mener du?

Vist du vill ha overlegen god batteri-levetid velger du Motorolaen men minuset er at den ca like kraftig somSamsung Galaxy S2 Gamle flaggskipet til Samsung.

Vill du ha noe av det gjeveste ville jeg valgt LGen fordi den ha penest design og kraftigere batteri enn HTC One X. :)

Billigst og med best kamera så går du for Sony Xperia S. :wee:

Lenke til kommentar

maks ca 5000,- ;)

Det er nokk til både Flaggskipa til Huawei, Motorola, Sony, LG, HTC og Samsung. :thumbs:

Vist du vill ha overlegen god batteri-levetid velger du Motorolaen men minuset er at den ca like kraftig somSamsung Galaxy S2 Gamle flaggskipet til Samsung.

Vill du ha noe av det gjeveste ville jeg valgt LGen fordi den ha penest design og kraftigere batteri enn HTC One X. :)

Okei (:

Hva med HTC Rhyme da? (:

Er den en grei mobil til en 13`åring som vil høre på musikk,ta bilder og spille spill?

Lenke til kommentar

maks ca 5000,- ;)

Okei (:

Hva med HTC Rhyme da? (:

Er den en grei mobil til en 13`åring som vil høre på musikk,ta bilder og spille spill?

Tja svakere kamera og Prosessor enn din gamle Telefon.

For en 13 åring ville jeg heller anbefalt LG Optimus 2X får veldig mye for pengene eller LG Optimus 3D med denne kan du ta bilder i 3D og se bilder i 3D uten briller. :thumbs:

Lenke til kommentar

maks ca 5000,- ;)

Okei (:

Hva med HTC Rhyme da? (:

Tja svakere kamera og Prosessor enn din gamle Telefon.

For en 13 åring ville jeg heller anbefalt LG Optimus 2X får veldig mye for pengene eller LG Optimus 3D med denne kan du ta bilder i 3D og se bilder i 3D uten briller. :thumbs:

Jaok, er ikke så stor fan av LG, men har sikkert forandra seg en del siden jeg hadde min gamle LG ;)

Og jeg blir så fristet av designet på HTC Rhyme...(:

Synes dette her er veldig vansklig...for kan også reparere Iphonen min for 3000,-

Men vet ikke om jeg vil, for jeg vet ikke om det hjelper :/

Men Htc Rhyme frister meg veldig da...:/

Lenke til kommentar

S3 kan nå forhåndsbestilles :)

her har du review

Har gjort det en gang, så avbestilte jeg pga usikkerhet :p

Hehe (:

ja, kan være lurt og vente til den har vært ute en stund og godt testet av folket. Men samsung sin galaxy S serie har da aldri sviktet :)

Akkurat det jeg tenkte også ;)

Jaja, men vil være på den sikre siden :thumbup:

Men har du noen andre mobiler å anbefale? :)

Lenke til kommentar
-Ikke alt for stor, eller for liten...må ha plass i lomma liksom

Da er HTC One X, og Samsung Note, Galaxy S2 og S3 utelukket.

Du har sett på HTC Rhyme. Det er en god telefon, men du betaler litt mye for medfølgende tilbehør. Sjekk HTC Desire S, det er en veldig bra modell, og du får samme ytelse til en rimeligere pris. Av årets telefoner er HTC One S kanskje aktuell, den er litt mindre enn One X, men vel så bra på mange måter.

Lenke til kommentar

Da er HTC One X, og Samsung Note, Galaxy S2 og S3 utelukket.

Du har sett på HTC Rhyme. Det er en god telefon, men du betaler litt mye for medfølgende tilbehør. Sjekk HTC Desire S, det er en veldig bra modell, og du får samme ytelse til en rimeligere pris. Av årets telefoner er HTC One S kanskje aktuell, den er litt mindre enn One X, men vel så bra på mange måter.

Har hatt Derisre S før da, og var veldig fornøyd! Men vil gjerne prøve en annen en akkurat den modellen, men har veldig lyst på en ny HTC da (:

Takk for tips! :D

Lenke til kommentar

Galaxy S2 og S3 utelukket.

Man skal ha ganske småe og trange bukser for å ikke få plass til en Galaxy S II.

Jeg har hatt en Galaxy S II og gikk nylig over til Galaxy Note. Jeg har selv litt småe lommer i den ene buksen jeg har, men får alikavel plass til Galaxy Note i lommen uten problem.

Lenke til kommentar

Galaxy S2 og S3 utelukket.

Man skal ha ganske småe og trange bukser for å ikke få plass til en Galaxy S II.

Jeg har hatt en Galaxy S II og gikk nylig over til Galaxy Note. Jeg har selv litt småe lommer i den ene buksen jeg har, men får alikavel plass til Galaxy Note i lommen uten problem.

Men har egentlig ikke lyst på SGS2, fordi det er så mange som har den og den er etter min smak litt for stor.

Vil liksom helst ha 3.7" - 4" , det hadde vært helt perfekt med en 4"...men vet ikke om noen bra i den størrelsen....:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...