Hveding Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hei! Jeg har hørt at Diablo 3 blir månentlig betaling på.. Stemmer dette ? Isåfall blir jeg droppe hele spillet, selv om jeg har ventet lenge på det. Jeg bare tenker på hvor mye penger de som spiller Wow bruker.. Tenk etter 4 år, da har man betalt 4800kr om man spiller hver mnd. Syns det er bortkastet penger å kaste bort såpass mye peng bare før å kunne spille et spill. Mvh Patrick Endret 22. mai 2012 av Hveding Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Kan ikke se for meg at de ville gjort noe slikt etter at folk har kjøpt spillet. Har ikke hørt at de kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei det koster ikke i måneden. Men du kan fortsatt kaste bort penger med Real money AH Selge og kjøpe items for Kr ikke gull, ganske teit, men det er opp til personen selv om han vil gjøre det, Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis man ser på seg selv som en "gamer", er det null problem å betale 4800,- for 4 år på et spill. Jeg har sikkert brukt mer enn det på Wow, og angrer ikke. Får du 4800,- i hånda cash, er det mye penger. Men fordelt på 4 år er det ingenting Det kan nevnes hundre andre ting jeg ser på som unødvendig som har kostet meg mer enn 4800,- på 4 år. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror du blander månedlig avgift og auksjonshus hvor vi kan bruke ekte penger. Men det auksjonshuset er helt frivillig, og vil du ikke bruke penger på det kan du heller bruke et auksjonshus som kun bruker in-game penger, eller rett og slett la være å handle i noen av dem. Å slenge på en abonnentsavgift nå blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå