Redaksjonen. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Eksperimenterer med 14-megapiksels prototype. Nå skal Raspberry Pi få kamera Lenke til kommentar
saivert Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Bestilte meg en forrige måned hos Farnell. Kommer i slutten av Juni måned skrev dem. Gleder meg allererede. Må få kjøpt denne kameramodulen også. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) 14 megapixler i en linse på størrelse med et knapphull? 13 megapixler støy og 1 megapixel bilde? Strålende plassbruk. Endret 22. mai 2012 av bolt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 ev, webcam i USB-porten? Ser ikke helt greia med et slikt kamera-kort Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 og det seier dette ETTER at eg har bestilt.. Jaja, gleder meg som ein unge på julafta til dei restreande tre vekene skal gå før eg får denne herligheten! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 ev, webcam i USB-porten? Ser ikke helt greia med et slikt kamera-kort Spare en USB-port? Lenke til kommentar
acornia Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 ev, webcam i USB-porten? Ser ikke helt greia med et slikt kamera-kortSpare en USB-port? Regner med at porten har en DMA løsning slik at man får mer eller mindre real time video koblet direkte på SoC som har hardware decoding. USB er for treg for sånt i hvert fall på en slik maskin. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ser for meg at det kommer til å fødes en rekke spennende prosjekter rundt denne lille maskinen, og nå med kamera i tillegg så blir det potensiale for hjemmeautomasjon og diverse annet snacks. Har bestilt en selv som jeg kan leke med Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 og det seier dette ETTER at eg har bestilt.. Jaja, gleder meg som ein unge på julafta til dei restreande tre vekene skal gå før eg får denne herligheten! Det blir sikkert mulig å etterbestille. Sannsynligvis sparer man også mye på etterbestilling siden en fellesbestilling fort passerer tollgrensa på 200 kr. 14 megapixler i en linse på størrelse med et knapphull? 13 megapixler støy og 1 megapixel bilde? Strålende plassbruk. Det som teller er brikkestørrelsen og optikken, ikke antall megapiksler. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Spørsmåler blir kanskje ikke at "Nå skal Raspberry Pi få kamera", men heller om vi skal få Raspberry Pi Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Spørsmåler blir kanskje ikke at "Nå skal Raspberry Pi få kamera", men heller om vi skal få Raspberry Pi Vist du registerer ein interesse så kan du vere så heldig som meg å bli putta på vente lista i 3 måna, også få lov til å bestille ein Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fikk mail om at min RPi ble sendt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå