mettelitenfugl Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg oppdaterte min iPhone 4 i går kveld til iOS 5. Alt ble sikkerhetskopiert med iTunes først. Etterpå så alt ut til å være som det skulle. Men fikk se i dag tidlig at HELE telefonlista mi er borte!! Alle meldingene ligger fremdeles der, bare at det står telefonnummeret som avsender... Men jeg fikk jo flere meldinger etter oppdateringen i går kveld, da sto det jo avsender med navn.... Disse er nå plutselig borte! Har prøvd å synkronisere og å gjenopprette fra sikkerhetskopi nå, men kontaktene er fremdeles borte! Har også lest endel tips på div forum hvor folk har prøvd å lagre en ny kontakt eller å slå av synkroniseringen med iCloud, så kommer alle kontaktene plutselig tilbake, uten hell.. Har selvsagt også slått tlf av og på igjen osv.. Hvordan i all verden skal jeg finne igjen kontaktene?! :O Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Spør om du kan få nummere til folk på facebook, som alle 13 år gamle jenter gjør Lenke til kommentar
mettelitenfugl Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Ja det er jo en meget effektiv måte å gjøre d på.................. synd det er 12 år siden jeg var 13.... Men problemet løste seg plutselig nå, etter en time med om og men... Fikk rotet frem en gamlere sikkerhetskopi hvor numrene lå, heldigvis..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå