Joachim_F Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 I dag fikk bilspillet 30 nye modeller. Les hele saken Lenke til kommentar
Alekplay Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har virkelig lyst på denne pakka. Har savna Porsche i Forza 4, og har venta lenge på denne pakka nå. Desverre tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe den, for å betale 120,- ekstra for noe som egentlig skulle vært i spillet i utgangspunktet er idiotisk. Jeg tror jeg står over å betale for denne, i protest mot at de bare kan ta seg (så godt) betalt for dette som egentlig skulle vært med i den orginale prisen! Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har virkelig lyst på denne pakka. Har savna Porsche i Forza 4, og har venta lenge på denne pakka nå. Desverre tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe den, for å betale 120,- ekstra for noe som egentlig skulle vært i spillet i utgangspunktet er idiotisk. Jeg tror jeg står over å betale for denne, i protest mot at de bare kan ta seg (så godt) betalt for dette som egentlig skulle vært med i den orginale prisen! Bare å vente på Complete Edition eller hva det blir kalt, da er jo all DLC med Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Litt seint ute denne pakken desverre Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Altfor mange 911-varianter og mangler enn haug med klassiske Posche-racerbiler (935, 936, m.m). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Enig der. Unødvendig mange varianter av mer eller mindre "samme" bilen. Litt sent er det også, etter min mening. Endret 22. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Yes, så kuult! Elsker Porsche!!!! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Sent? Det kom så fort Turn 10 bare klarte. De har krangla med EA om Porsche-lisensen siden veldig lenge før release. Man kan gjerne si at bilene burde være vært med fra release og jeg er enig, Porsche er en åpenbar kandidat i hvilket som helst bilspill med gatebiler. Men nå har det seg slik at Electronic Arts har lisensrettighetene for Porsche i spill, og de var ikke villige til å la Turn 10/Microsoft få bruke dem i Forza Motorsport 4. Syt gjerne, men rett kritikken mot EA. Turn 10 har jobbet hardt for å få Porsche på plass og jeg velger å gi dem 1600 MS-points og kudos for å få bilene på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå