Iverfix Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei, jeg spiller foreløpig som protoss og mitt svakeste matchup er TvZ. Jeg har vunnet 1 og tapt 10. Jeg bruker FFE som hovedtaktikk og lurte på om det er mulig å stoppe mass roach med det. Jeg har prøvd mye med Imortals, men på rundt 14-15 minutter, har de makset ut og jeg er fremdeles på rundt 150, med litt imortals og noen colussus. Spiller foresten i Bronze leauge, der jeg ofte blir grusset av mass roaches. Jeg har også sett litt på forumet men fant ikke noe På forhånd takk Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 PvZ* Kan forøvrig si at når du snakker om 150 food, så begynner det å bli litt base-count og map dependent. Men om du har collosus og immortal i posisjon, så har jeg en følelse av at det er forcefields som er problemet, hvordan ser armeen din ut? hvor mye av hver har du sånn ca? Lenke til kommentar
Iverfix Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Takk, bruker lite sentry. Nå slår jeg de ut mye lettere Tusen takk. PS: Brukte 6 imortals før angrepet kom, samt mange stalkers og zelots Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du bruker lite sentry for å slå mass roach? Sentries er den viktigste uniten for å kunne slå mass roach. Du er helt avhengig av forcefields for å kunne holde de unna og splitte de opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå