Tuzark Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Klarte å ødelegge den gode gamle Sony Ericsson W595 telefonen min her om dagen og vil nå ha noe nytt. Har funnet 2 som interesserer meg veldig, men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge og håper på å få hjelp/svar her. Den ene er da Sony Ericsson Xperia Mini Pro og den andre er Sony Ericsson W19i Live Walkman, de er vel forsåvidt ganske like, men jeg kunne tenkt meg den første pga tastaturet. Leste en test om Mini pro i går, og det ble nevnt flere ganger at den har ekstremt dårlig batteritid og at selv ved minimal bruk må man lade den -hver- dag, mens på siden til telenor påståes det at den har flere dagers levetid. Er ikke sikker på hvilken kilde jeg skal stole på, og hvis den virkelig må lades hver dag er det ganske uaktuelt for meg. Er det noen som vet mer? Kansje noen som har den selv og som kan svare utifra egen erfaring? Og hvis batteritiden virkelig er så dårlig, er det mulig å få tak i bedere batteri til den? Og så var det W19i Live Walkman da.. jeg har faktisk ikke funnet en eneste test eller review om den, og kunne tenke meg å vite om den er ekstremt forskjellig fra Mini pro, og eventuellt om batteritiden er bedere eller værre, og om bedere, hvor mye bedere? Lenke til kommentar
Quaec Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Klarte å ødelegge den gode gamle Sony Ericsson W595 telefonen min her om dagen og vil nå ha noe nytt. Har funnet 2 som interesserer meg veldig, men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge og håper på å få hjelp/svar her. Den ene er da Sony Ericsson Xperia Mini Pro og den andre er Sony Ericsson W19i Live Walkman, de er vel forsåvidt ganske like, men jeg kunne tenkt meg den første pga tastaturet. Leste en test om Mini pro i går, og det ble nevnt flere ganger at den har ekstremt dårlig batteritid og at selv ved minimal bruk må man lade den -hver- dag, mens på siden til telenor påståes det at den har flere dagers levetid. Er ikke sikker på hvilken kilde jeg skal stole på, og hvis den virkelig må lades hver dag er det ganske uaktuelt for meg. Er det noen som vet mer? Kansje noen som har den selv og som kan svare utifra egen erfaring? Og hvis batteritiden virkelig er så dårlig, er det mulig å få tak i bedere batteri til den? Og så var det W19i Live Walkman da.. jeg har faktisk ikke funnet en eneste test eller review om den, og kunne tenke meg å vite om den er ekstremt forskjellig fra Mini pro, og eventuellt om batteritiden er bedere eller værre, og om bedere, hvor mye bedere? Har hatt Pro, og måtte lade den annenhver natt. Jeg surfer 3mb daglig, ringer mye og har teksttomler(det sier litt). Tastaturet er som navnet sier, mini. Det er irriterendes. Jeg ville valgt Pro istedenfor Mini Pro. Edit: Jeg har brukt begge mobilene, send mld til meg hvis du vil vite mer. Walkman mobilen har bedre lyd, men dårligere ytelse(etter min mening. Endret 12. juni 2012 av Quaec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå