Thoto79 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ikke mange nok brukere gadd å poste på forumet for at de gadd å ha egen avdeling for TW spill Hmm, jeg forstår. Jeg ser ingen andre tråder om disse spillene heller, kanskje jeg kan endre emnetittelen så kan dette bli en "generelt om total war spillene" tråd der vi kan diskutere rundt disse. Er vel ikke bare meg som spiller noen av disse enda? Høres bra ut! @Gunfreak: Syntes du bommer litt på kritikken av Empire. Jeg syntes det var mange forbedringer ifra ME2 og det tok serien videre akkurat som Rome tok den videre ifra Medieval. Du viser til historiske faktafeil men det trekker da ikke ned spillopplevelsen så voldsomt om det ikke skulle være riktig fargenyanse i de spanske uniformene..? Om man er ute etter så detaljerte historiske fakta så tror jeg det er andre medier enn spill du burde sette din lit til Er selvfølgelig enig i at Shogun2 er teknisk bedre, på samme måte som for eks Anno 2070 meget mulig er teknisk bedre enn Anno 1404, men x`faktoren mangler. Settingen i Empire med 12 fraksjoner over flere kontinenterer finner jeg mye mer fristende enn den langt smalere Shogun2 hvor du er stuck i Japan og med Japansk kultur gjennom hele spillet. Det må være og er også grunner til at jeg har fem ganger så mye spilletid i Empire enn jeg har i Shogun2 (ingen er i nærheten av de hundrevis av timene man har i Rome da forståss:) ) En metacritic score på 90, som Empire Total War har, pleier å gjenspeile kvalitet i en eller annen form. Uansett, krysser optimistisk fingrene for en Rome 2 avsløring i sommer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 TW spillene får altid gode karakterer uansett hvor gode eller dårlige dem er, de får gode karakterer pga. navnet sitt ikke noe mer. Jeg kunne oversett feilene med uniformer og farger i Empire, viss AIen funket, noe den ikke gjør, og ingen mods fikser aien, jeg har prøvd så godt som alle mods til empire og ingen av dem gjør aien realistisk. Så når du spiller empire. Du spiller ikke et spill som representerer 1700tallet, du spiller et fantasi spill, ikke noe mer realistisk enn Warhammer Dawn of war 2 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) @Thoto79: Er helt enig i det du sier. Jeg synes empire er så spennende fordi det er så stort og du har så ufattelige mange valg og muligheter. Du føler virkelig at du erobrer verden! Blir helt maktgal der jeg flyr rundt og tar over land etter land. Er også derfor jeg ikke har spilt mye napoleon, føler meg litt "fanget", samtidig som man begynner midt inni en campaign med masse units. Liker mye bedre å bygge meg selv opp fra scratch. Rome har jeg såvidt spilt litt, føler det blir litt setback å spille rome når jeg har spilt medieval 2. Fordi jeg føler forbedringene som er gjort der gjør såpass mye i spillet. Samtidig som det ser mye penere ut rett og slett. Litt synd, i og med at jeg elsker "settingen" med romertiden. Hadde vært SYKT rått med rome 2, men det er vel bare en drøm antar jeg @Gunfreak: Skjønner ikke hvordan du merker forskjell på de ulike AI'ene. Jeg synes de oppfører seg relativt likt uansett hvilket spill jeg holder på med. Den er ganske forutsigbar når du lærer deg den er min påstand da. Endret 28. mai 2012 av Celusion Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Da er endelig Rome II Total War annonsert! Gleder meg som en unge, de tre siste utgivelsene har ikke akkurat blitt spilt mye sammenlignet med RTW og M2TW. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 åhhh, you made my day!! Gleder meg VILLT! Det skal ligge på bordet mitt på releasdate, uten tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå