Gå til innhold

XGI ?

laneZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XGi høres jo nesten ut som en videreutvikling av Xabre, og såvidt jeg forsto fra noe jeg leste ett eller annet sted (tror faktisk det var her inne på hardware.no) så snakket SiS om at de skulle snart få i gang produksjon av deres Xabre2 serie. Det kan jo hende at XGI er Xabre2 serien? JEg vet ikke, men etter litt leting her og der fikk jeg tak i Xabre 200 da, som skal få lov å avløst det ATI Rage Proet som står i min XP1800 maskin :) Jeg ser egentlig etter gode grafikkort som IKKE er ATI eller NVIDIA produserte, siden dette er det folk felst har og det blir nesten omtrent som å diskutere PC vs MAc for noen, der folk overhodet ikke klarer å bli enig om hva som er best av ATI og NVIDIA

Lenke til kommentar

Onkel Kompost: Helt enig. Det er ufattelig irriterende at alle diskusjoner om grafikk-kort eskalerer til en usaklig og subjektiv krangel.

On-topic: Hvis de slår igjennom er det helt fabelaktig. After all, konkurranse har vel aldri skadet noen (utenom de som konkurrerer :wink: )

Lenke til kommentar

Hehe, jeg synes å minnes at Matrox var det store på pentium-tiden, etterhvert som maskinene ble bedre så forsvant matroxene til fordel for diverse 3dfx og Voodoo kort, ihvertfall blant de vennene jeg pleide omgang med. Og ja, jeg kjøpte visst SiS. Betalte 360 inkludert porto for et 3d kort som sikekrt duger godt nok (har ikke fått testet det enda). Hadde lyst å teste Xabre nemlig :) Når jeg får mere penger i kassen så kommer jeg nok til å teste Matrox også, men den tid den sorg og glede. Med mindre du har noen kort du vil kvitte deg meD? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...