Gå til innhold

Hvor finner man Converse-sko og V-hals T-skjorte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. skjorter fra H&M har jeg opplevd det stikk motsatte av det Lapo skriver. Bruker en v-hals fra H&M akkurat nå faktisk, og den er veldig god. Vært igjennom flere vask også.

Av v-halser kan jeg anbefale de fra H&M. De fra merket L.O.G.G er ikke like gode. Ellers liker jeg også v-halsene fra Dovre, som kan fåes hos blant annet Brandstad.

Converse har jeg ingen formening om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask.

Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge.

• Liker 2
Lenke til kommentar

+1

kragen blir stygg.

Ang. skjorter fra H&M har jeg opplevd det stikk motsatte av det Lapo skriver. Bruker en v-hals fra H&M akkurat nå faktisk, og den er veldig god. Vært igjennom flere vask også.

Av v-halser kan jeg anbefale de fra H&M. De fra merket L.O.G.G er ikke like gode. Ellers liker jeg også v-halsene fra Dovre, som kan fåes hos blant annet Brandstad.

Converse har jeg ingen formening om.

de fra l.o.g.g er velg også fra h&m?

disse skal vel være greie? 2 for 350 er ikke ille pris heller

http://www.asos.com/Polo-Ralph-Lauren/Polo-Ralph-Lauren-Two-Pack-V-Neck-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=962808&cid=7616&Rf-400=3594&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=White

Lenke til kommentar

Ja, det fra LOGG er også fra H&M, men de selger også noen t-skjorter på H&M merket H&M, som er vesentlig mye bedre enn de som er merket LOGG. De fra LOGG har skjeve sømmer, får stygg krage, mister passformen og stoffet blir stygt og gjennomsiktig etter i mellom 5 - 10 vask. Derimot de jeg har som er merket H&M, som er et år gamle, ser ut som om de er nykjøpt.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge.

Everlane. Bestilte en t-skjorte for å prøve via proxy, og kvaliteten er upåklagelig. Kommer nok til å gjøre en større bestilling med flere farger, men jeg tror jeg venter til de legger weekender-en ut for salg.

Endret av Pernille M
Lenke til kommentar

Har som regel gode erfaringer med t-shortene, men de økologiske krympet sakte men sikkert fra L til S over et år ca. Mye mulig jeg er ubrukelig på å vaske klær, men det har ikke skjedd med noen andre t-shirts.

Dog, det skal sies at de økologiske er pretty comfy! :)

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Everlane. Bestilte en t-skjorte for å prøve via proxy, og kvaliteten er upåklagelig. Kommer nok til å gjøre en større bestilling med flere farger, men jeg tror jeg venter til de legger weekender-en ut for salg.

genial side! Hvordan bruker bestiller man via proxy? står at de skal åpne for internasjonal shipping etterhver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...