KTBFFH Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet hvor i Bærum (helst Sandvika), man finner V-hals T-skjorter til billig pris, og Converse-sko som ER kvalitet, og billigere enn dyrt? Lenke til kommentar
epleskrott Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Converse finner du på storsenteret ihvertfall Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Conversesko som er kvalitet? Converse har vel samme kvaliteten på alle skoene i en modell. Tror ikke det er forskjell på skoene du kjøper på Tennis og DNA. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis du tenker på det vanlige tøyskoene til Converse så er alle av like dårlig kvalitet. Forferdelig å gå i, blir fort skitne og faller fra hverandre før man vet ordet av det. De økologiske t-skjortene til H&M er digge. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har hatt mine Converse sko i flere år. De er verken skitne eller slitte. Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Ang. skjorter fra H&M har jeg opplevd det stikk motsatte av det Lapo skriver. Bruker en v-hals fra H&M akkurat nå faktisk, og den er veldig god. Vært igjennom flere vask også. Av v-halser kan jeg anbefale de fra H&M. De fra merket L.O.G.G er ikke like gode. Ellers liker jeg også v-halsene fra Dovre, som kan fåes hos blant annet Brandstad. Converse har jeg ingen formening om. 1 Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg bare kjøpte det beste, og da såklart det første jeg fant, som i samme slengen ble det dårligste, dyreste, og billigste. Så får vi se... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask. Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask. +1 kragen blir stygg. Ang. skjorter fra H&M har jeg opplevd det stikk motsatte av det Lapo skriver. Bruker en v-hals fra H&M akkurat nå faktisk, og den er veldig god. Vært igjennom flere vask også. Av v-halser kan jeg anbefale de fra H&M. De fra merket L.O.G.G er ikke like gode. Ellers liker jeg også v-halsene fra Dovre, som kan fåes hos blant annet Brandstad. Converse har jeg ingen formening om. de fra l.o.g.g er velg også fra h&m? disse skal vel være greie? 2 for 350 er ikke så ille pris heller http://www.asos.com/Polo-Ralph-Lauren/Polo-Ralph-Lauren-Two-Pack-V-Neck-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=962808&cid=7616&Rf-400=3594&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=White Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ja, det fra LOGG er også fra H&M, men de selger også noen t-skjorter på H&M merket H&M, som er vesentlig mye bedre enn de som er merket LOGG. De fra LOGG har skjeve sømmer, får stygg krage, mister passformen og stoffet blir stygt og gjennomsiktig etter i mellom 5 - 10 vask. Derimot de jeg har som er merket H&M, som er et år gamle, ser ut som om de er nykjøpt. Endret 23. mai 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 da har jeg kjøpt feil men er det noen som har erfaring med PRL tskjorta? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask. Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge. Everlane. Bestilte en t-skjorte for å prøve via proxy, og kvaliteten er upåklagelig. Kommer nok til å gjøre en større bestilling med flere farger, men jeg tror jeg venter til de legger weekender-en ut for salg. Endret 24. mai 2012 av Pernille M Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask. Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge. Har som regel gode erfaringer med t-shortene, men de økologiske krympet sakte men sikkert fra L til S over et år ca. Mye mulig jeg er ubrukelig på å vaske klær, men det har ikke skjedd med noen andre t-shirts. Dog, det skal sies at de økologiske er pretty comfy! Endret 24. mai 2012 av flogieboogie Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask. Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge. Everlane. Bestilte en t-skjorte for å prøve via proxy, og kvaliteten er upåklagelig. Kommer nok til å gjøre en større bestilling med flere farger, men jeg tror jeg venter til de legger weekender-en ut for salg. genial side! Hvordan bruker bestiller man via proxy? står at de skal åpne for internasjonal shipping etterhver Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 ^ Tviler på at det skjer på en stund. De sliter allerede med kapasiteten, og kommer til å utvide shipping-destinasjonene gradvis. Norge står nok ikke høyest på listen da. Jeg brukte randomkoreanguy på Styleforum som proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå