Leoron Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg leser igjen og igjen om folk som lurer på overklokking. (meg selv inkludert). Kunne ikke noen tatt ansvaret og laget et par guider til de mest brukte prossesorene og hovedkortene. Lag den gjerne så enkel som mulig (en step by step guide). Er vi heldige så kanskje hardware legger den ut som en guide på siden her. Jeg vet det står MYE om overklokking i forumet, men en egen liten guide til dette så absolutt ettertraktede emnet hadde vel ikke gjort noe skade. Håper noen gidder å lage disse guidene. Takk for meg. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det finnes allerede en: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=133443 Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 joda, men denne gjelder vel mest for brukere av NF7... Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=143800 En overklokkingsguide til alt som er. Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 joda, men denne gjelder vel mest for brukere av NF7... Den er faktisk ikke mer til NF7 enn din guide er til Via chipsett Man kan fint bruke samme fremgangsmåte på et hviklet som helst AMD system. Noen få av tingene er litt spesielt for NF7, men stort sett så passer guiden til alle. Den er ganske rettet mot nForce2 tho.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hehe, joda.. Er forresten en kjempeguide du har laget formann =) Kanskje lage en "trøkk-kjøleribber-her-og-her" guide? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hmm... min er egentlig rettet mot både AMD og Pentium-systemer og tar også for seg minnetimings... (Jeg liker ikke VIA helt =/) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå