J. Verlander Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 midt på natten? Gardstankservice i TINE Meieriet Vest holder vel åpent på nattestid? 2 Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hahaha, klassisk å oppgi nummeret til Kykkelikokos. 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det er en klassiker ja! Hadde en kompis som spurte om nummeret mitt en gang, "Åtte en fem, fire ni tre, null null", uten det samme toneleiet da. Fikk en melding på face noen dager etterpå, fra en irritert kompis som ikke fikk tak i meg . Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvem faen er det som ikke skjønner at 815-nummer ikke er private? 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Bare meg som måtte google "Kykkelikokos" for å vite hva det var snakk om? Fikk en liten anelse om at jeg muligens er i en helt annen aldersgruppe enn flertallet her inne.. 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hva med brukere som stjeler bilder, da? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hva med brukere som stjeler bilder, da? Fra noen individer er det ingenting som overasker meg. Noen gjør hva som helst, uten hensyn til lover, regler og etikette. 2 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hva med brukere som stjeler bilder, da? Av nysgjerrighet, hvordan har vedkommende fått tak i dine facebook-bilder? Er det en bekjent av deg? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Av nysgjerrighet, hvordan har vedkommende fått tak i dine facebook-bilder? Er det en bekjent av deg? Ikke på noen måte - han søkte meg opp. Har ikke akseptert venne-forespørselen, og han er nå blokkert der også. 2 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Gjorde et bildesøk på trådstarter, og fikk noen treff...mulig noen kan kontakte han via Flickr el.? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ikke på noen måte - han søkte meg opp. Har ikke akseptert venne-forespørselen, og han er nå blokkert der også. Hvis man titter på Photobucket-albumet til nevnte forum-bruker, er vel de fleste bildene der brudd på opphavsrett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Brukeren har nå forøvrig fjernet bildet mitt fra Photobucket-galleriet sitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå