Redaksjonen. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Socl åpner dørene i stillhet og retter seg mot studenter. Test ut Microsofts nye sosiale nettverk Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. 4 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det eneste jeg fikk når jeg logget inn med Windows Live konto var "Thank you for joining the waiting list". 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. Først opprettet jeg en fake hotmail-konto. Deretter opprettet jeg en fake facebook-konto ved å bruke den fake hotmail-kontoen. Nå kan jeg altså opprette en fake so.cl-konto ved hjelp av den fake facebook-kontoen som er opprettet med den fake hotmail-kontoen. En programmerer vil si at dette er rekursivt. Fake. Ja, ingen ved sine fulle fem og som kjenner betingelsene vil vel opprette en facebook-konto i eget navn? Jeg antar det samme vil gjelde for so.cl og google+ også. Lenke til kommentar
Erik Nesse Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Bare for å være vanskelig. Det er ikke rekursivt før du benytter din fake hotmail-konto til å opprette en ny fake hotmail-konto. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. Hva så? So.cl er ingen Facebook konkurrent, det er ett research-verktøy der du kan søke, samle resultater og dele med andre. Om du f.eks. jobber med ett prosjekt om 22. juli så kan du gjøre diverse søk, samle disse under ett "prosjekt" og dele det med andre. At tek.no kaller dette for ett sosialt nettverk er rett og slett feil. Endret 22. mai 2012 av hvakrg 2 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nettsiden virker veldig treg i skrivende stund Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 hw: sjekk her! reaksjon: øøø...*whine!!* 3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Synes overskrifter som "Slik skal Microsoft kverke Facebook" er latterlige. Facebook er (kanskje dessverre) så store at det skal mirakler til å knuse dem. Kanskje over lang, lang tid med en del flaks (som FB hadde), men ei ellers. Men, jeg liker veldig godt at det nå blir en liten konkurranse mellom partene. Det kan føre med gode ting for forbrukeren fremfor et scenario hvor FB ikke hadde noen motstandere. EDIT: Før noen kommer å sier at so.cl ikke er en konkurrent til FB, så tror jeg nok at det kommer til å ende opp med å være en konkurrerende part på en eller annen måte uansett. Dessuten markedsfører de det som et sosialt nettverk. Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. Hahah, var på vei til å skrive akkurat det samme. Endret 22. mai 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei, So.cl vil aldri være en konkurrent til Facebook, Microsoft er en partner til Facebook, og eier t.o.m. en bit av selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå