nagina Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Barbarian level 31, spilt hele morgen med en kompis. Vært ganske varsom hele veien, kjøpt og brukt opp all gold på gear, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Oppdatert liste over mine døde characters: Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg har rotet meg opp til level 60 nå, men finner ikke noe godt sted å farme. Frem til skeleton king går greit, men jeg er litt skeptisk til å fortsette alt for langt etter det. Har prøvd meg på noen SK runs, men det ser ikke ut til å gi gode resultater. Noen som har et forslag til et bedre sted å farme? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg er akkurat ferdig med normal på HC. Dinget lvl 31 når jeg drepte diablo. Tok ikke mange timene, var ren plankekjøring. Var faktisk ikke i nærheten av og dø en eneste gang. I nighthmare og hell blir det jo etterhvert litt vanskligere, spesielt mot enkelte elites. Lurer da på hva som har vært andre sin strategi? Spilller dere f.eks enkelte områder/akter omigjen for og gå opp i level for og få karakteren på ett høyere level og dermed mer OP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå