h_var Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Lvl 32 Barb død i Act 1 nm til frozen/arcane champion Lvl 13 Wizard i død Act 1 normal til highland walker (dc) Lvl 40 DH død i Act 2 nm til fallen (dc) Gikk litt lei etter å ha mistet to karakter på disconnect, men nå har jeg startet en ny wizard og har akkurat fullført act 2 normal med den. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Spiller du solo eller co-op? Lenke til kommentar
h_var Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Spiller bare solo i HC, holder samarbeidsmodus til SC siden det ofte utvikler seg til at vi prøver å få hverandre til å daue i stedet for å hjelpe dem. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tenkte meg det. Jeg har store problemer med disconnects i solo, men i co-op og med General chat fungerer det helt fint. Aner ikke hvorfor, men det funker. Kan jo være verdt et forsøk? Lenke til kommentar
h_var Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tviler sterkt på en sammenheng, begge frakoblingene var feil på min ende ikke battle.nets. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Alt jeg vet er at det funker hos meg. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Slo netopp normal i stad på hardcore mode med en barbarian. Tror jeg sparer Nightmare til jeg blir level 35, er lite intressert i å dø! lurer på en liten ting også, om strømmen der jeg bor går hvor lenge står mobs å hamrer løs på meg før figuren min forsvinner? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Gjetter på det er omtrent de 10 sekundene det vanligvis er å logge ut. Jeg hadde en dc på første boss i act 3, mens jeg stod i en giftsky. Heldigvis hadde jeg på healing aura og mye vitality, så jeg overlevde... Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Er det noen tanker om hvilken clas det er "lettest" å overleve hardcore med? Har så langt bare erfaring fra wizard (ikke hardcore tho), og de har jo endel def/cc spells. Antar at alle clasene har litt av det samme der Lenke til kommentar
neoman Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg vil gjette att en defensiv monk er letteste å komme gjennom med, de tåler veldig mye + att de har heals,dodge, healing aura, og kan bruke skjold. som barbarian måtte jeg outlevle contente + ha rare gear 1-4 levler lavere enn meg for å føle meg trygg, mens som monk hadde jeg dårlig gear og raste gjennom og følte meg egentlig like trygg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Har bare spilt SC, men etter å ha testet alle klassene opp til lvl 24 og høyere (DH er lvl 38) vil jeg si monk og barbarian er de enkelste å overleve med. Litt usikker på hvem av de som er enkelst, da begge to tåler veldig mye. Monk har self-heal, men Barbarian kan jo bruke Leap for å komme seg raskt unna fare hvis det trengs. Demon Hunter tåler også veldig mye, og kan bruke Vault for å komme seg raskt unna. Det er også kjekt å bruke det til å rulle over en healt orb eller to. Men selv Wizard kan jo bruke Frost Nova for å fryse ned fiendene, og så ta en Teleport vekk fra fare. Alle fire burde derfor klare seg fint i HC med litt trening. Er mer usikker på Witch Doctor. Har bruker mest DPS (etter min erfaring) og har lite skills for å komme seg raskt av sted. Men han kan jo spamme zombie dogs, gargantuan og så videre for å la dem gjøre jobben for seg. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 teleport og frost nova ligger vel på samme skill tre? Om ikke høres det jo bra ut. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Kungen fra nihilum i wow hadde en nær death experience i inferno Og her har vi noen andre som ikke var så heldige! 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 det må vær sååå kjedelig å dø pga lagg... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 teleport og frost nova ligger vel på samme skill tre? Om ikke høres det jo bra ut. Tror det er samme tre, ja. Men hva så? De deler ikke cooldown, og du kan bruke begge to samtidig. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 da har jeg laget meg en HC karakter inatt. Groknagg the Barbar! Var særdeles trøtt og søvnløs men i etterkant har jeg kommet på at navnet jeg egentlig var på jakt etter var Ragnarrokk eller hvordan det skrives. Må si jeg er fornøyd med Grkoknagg og ;p Barbar som til nå har overlevd de første 6 levlene med meg på touchpad og lagg utenom. (heldigvis er ikke bærbaren hovedmaskinen min ^^) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Litt trøtt? Ikke for å pirke, men navnet gir ikke mening. På engelsk heter det 'the Barbarian', og på norsk enten 'barbaren Groknagg' eller 'Groknagg barbaren'. Har vært oppe hele natten selv og har ikke tenkt å gå til sengs ennå, så beklager at jeg er i litt rart humør. Men uansett, grattis med HC. Håper du får en bedre opplevelse snart, dvs uten lagg og alt det der. Og btw, ragnarrokk (det norrøne) skrives rett frem: Ragnarok. (husk stor R siden det er et navn.) Vi har også en festival kalt Ragnarock, men det er mest et lite ordspill på Ragnarok og rock. Vi kan jo ta det enda et hakk videre og lage en karakter kalt Ragnar Stein? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 haha. ja det får bli navnet på den neste karakteren. ^^ Kjøpte nettopp utstyr for 15.000 på auction house, lvl 10 stuff. Gjorden ganske bra forskjell for så liten pris. 4 items. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Der daua min lvl 31 hc wd .. da starter jeg en wizard. Add meg gjerne battletag: Edvinsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå